michael691 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Jeg har søkt på stipend på lanekassen.no og når jeg var ferdig sto det at jeg skulle få et brev i posten med en PIN kode til innlogging, men jeg har ikke fått den. Skal jeg få den av skolen eller? går på VG1 hvis det har noe å si.. takker for svar edit: søkte for 1 måned siden Endret 19. august 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg fikk Pin i posten. Tror det er en mulighet i lånekassen for å re-sende pin, hvis du ikke får den. Mener jeg så det da jeg søkte. Fullt mulig du får det på skolen også, men det må du spørre lærerne dine om. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Jeg fikk Pin i posten. Tror det er en mulighet i lånekassen for å re-sende pin, hvis du ikke får den. Mener jeg så det da jeg søkte. Fullt mulig du får det på skolen også, men det må du spørre lærerne dine om. Ja jeg requesta en re-send men det har gått en uke nå :/, så jeg vurderer å ringe dem danke for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå