Furiouz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Heisann. Har en digital dekoder som er koblet opp til tv'en i stuen. Jeg har en tv på rommet som jeg bruker mye mer enn den i stuen, så jeg lurte på om det finnes en måte å få sett kanalene på den digitale dekoderen på rommet mitt uten å kjøpe enda en digital dekoder. Jeg kom over en trådløs Audio/video sender på biltema, og lurer på om det går ann å bruke en slik en? Noen som har erfaring med en slik sender og vet hvordan den brukes? Er det slik at den kanalen jeg skal se på rommet, må tv'en i stuen vise samme kanal? Informasjon om senderen: Audio/video-sender • Sender og mottaker for trådløs overføring av lyd og bilde. • Kan kobles til video, DVD, videokamera, satellittmottaker etc. for å trådløst overføre lyd og bilde til TV, video eller skjerm i et annet rom, uten at man må legge ny antennekabel mellom rommene. • Også fjernkontrollfunksjonen overføres trådløst. • Tilkobles med RCA-kabler. • Leveres med sender, mottaker, IR fjernkontrollforlenger, nettadaptere og RCA-kabler. Takker for alle svar og på forhånd takk! Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Heisann. Har en digital dekoder som er koblet opp til tv'en i stuen. Jeg har en tv på rommet som jeg bruker mye mer enn den i stuen, så jeg lurte på om det finnes en måte å få sett kanalene på den digitale dekoderen på rommet mitt uten å kjøpe enda en digital dekoder. Jeg kom over en trådløs Audio/video sender på biltema, og lurer på om det går ann å bruke en slik en? Noen som har erfaring med en slik sender og vet hvordan den brukes? Er det slik at den kanalen jeg skal se på rommet, må tv'en i stuen vise samme kanal? Informasjon om senderen: Audio/video-sender • Sender og mottaker for trådløs overføring av lyd og bilde. • Kan kobles til video, DVD, videokamera, satellittmottaker etc. for å trådløst overføre lyd og bilde til TV, video eller skjerm i et annet rom, uten at man må legge ny antennekabel mellom rommene. • Også fjernkontrollfunksjonen overføres trådløst. • Tilkobles med RCA-kabler. • Leveres med sender, mottaker, IR fjernkontrollforlenger, nettadaptere og RCA-kabler. Takker for alle svar og på forhånd takk! den komer til å funke fint, men da MÅ du ha begge tv'er på samtidig og du MÅ se på samme kanal på begge. Ellers er jeg redd du må ut med et par hundre kroner til dekoder Lenke til kommentar
goggen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gjelder slik overføring også digitale signaler? Lenke til kommentar
rbreen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du MÅ ikke ha Tven i stua på for å se kanalene på den andre TVen. Har hatt slik løsning i årevis og det funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå