Gå til innhold

Hvordan få engelsk vista

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er nesten sikker på at retailversjonen av vista du kjøper i norge inneholder muligheten for Engelsk også. Hvis du har en OEM versjon på norsk, så får du ikke endret dette tror jeg. Hvis det er vista som ligger forhåndsinstallert på dataen så tror jeg du kan velge. Med min gamle HP dv6560eo kunne du velge mellom Norsk, Engelsk og et par språk til tror jeg. Men jeg tar høyde for at jeg tar feil her. Men hvis din vista har mulighet for dette, så vil du få spørsmål om hvilket språk du vil ha...

Lenke til kommentar

Ja er bra sikker på at jeg ble spurt om jeg ville ha vista på norsk eller engelsk første gang jeg installerte vista (altså første gang jeg skrudde på datane) men når jeg tar "opprett dataen til fabrikstandard" eller noe slikt, så får jeg ikke noe spørsmål om det mens vista installeres, bare land eller omtråde, klokkeslett og valuta og tastaturoppsett

Lenke til kommentar

Hmmm, når jeg satte min dv6560 tilbake til fabrikkstandard så fikk jeg muligheten. Da dukket det opp en boks midt på skjermen hvor du kunne velge språk. Da vet jeg ikke desverre. Kanskje med noen språkpakkegreier. Har du gjennomført hele reinstalleringen? Ta kontakt med supporten deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...