AzurCloud Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hei, gikk til anskaffelse av en Fender Stratocaster for ca. 1 1/2 år siden. Gitaren er jo fantastisk å spille med, men en liten skjønnhetsfeil fra produsentens hånd har plaget meg lenge... Da plastikken på den hvite platen på gitarkroppen begynnte å gå av dro jeg den av, men rundt volumkontrollen, tonekontrollene og flere av skruene ble det sittende igjen litt plastikk. Lurer på om det er noen som har opplevd det samme og som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre for å få det vekk. Er klar over at dette ikke er et stort problem men det irriterer meg allikevel . Endret 19. august 2008 av Crimson-Tide Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vipp av knottene, dra av plasten og dytt knottene på igjen? Gjøres lett med f.eks en saks. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det gjør man ikke med en saks hvis man vet hva man driver med. Se den andre posten. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tråden stenges grunnet dobbelposting. Alle innlegg som allerede ikke er postet i den andre tråden har blitt flyttet over. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg