2rst1 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei! For snart ei veke sidan fekk eg melding om innrullering. Eg skulle bruke PIN-kodar eg hadde fått i brev nokre dagar tidlegare og fødselsnummer for å logge meg inn. Når eg går inn på noreg.no/miside, og trykker "Logg på Miside", står det først at eg skal bruke fødselsenummer og passord (IKKJE PIN-KODE). Det stod ingenting om registrere ny brukar i brevet, men då prøvde eg det sidan ein kompis gjorde det og sidan eg trengte passord. Første steg er enkelt, men når eg kjem til andre steg står det: "Bruk PIN-kode nummer ** og ** fra skattekortet datert ****** eller skattekortet datert ****** Merk deg hvilken PIN-kode det spørres etter." Problemet er at dei PIN-kodane eg har, ikkje har samme dato som det nettsida spør etter. Fortalte ein kompis om problemet. Han hadde ikkje sett på datoen, men berre skrevet inn dei PIN-kodane det var spørt etter. Hjelp? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 har du testet å bruke den pin-koden som står på det kortet du har da? Lenke til kommentar
akle Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 du kan jo bare sende inn brevet du fikk... Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Eg var litt redd for å teste forslaget til aklla i tilfelle det var veldig viktig med riktige PIN-kodar. Men så tenkte eg at det måtte sikkert enten funke eller ikkje med kodane. Så eg registrete, fyllte inn og sendte. Det går nok sikkert bra - Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå