AllFather Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 jeg kjøpte desember pcen fra komplett, og der fikk man med windows xp home på norsk, noe som var vel og bra. Men jeg liker ikke norsk, så jeg prøvde å installere xp pro, å bruke same key,men det funket heller dårlig Så jeg lurte på om det var noen vennlige sjeler her som hadde xp home på engelsk å om de hadde hatt en mulighet å "gi" den til meg (og til admins,jeg skjønner at det er hardt for dere å skille mellom hva som er warez requests og hva som er lovlig,så hvis dere vil,pm meg å jeg kan gi bevis på at jeg faktisk har en lovlig xp home key ) Takk på forhånd Lenke til kommentar
Str|fe Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 * * ALERT !!! * * WAREZ DETECTED * * ALERT !!! * * Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 * * ALERT !!! * * WAREZ DETECTED * * ALERT !!! * * så morsom du er cato Lenke til kommentar
TROGSTAD Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 jeg kjøpte desember pcen fra komplett, og der fikk man med windows xp home på norsk, noe som var vel og bra. Kan du ikke bare be om å få med XP på engelsk når du skal kjøpe april pcen :smile: PS. Ikke den 1.ste, for da tror de bare du tuller Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 funny december pcen, som i december pcpakken fra komplett (xp2100 etc) skjermkortet var tregt,512 ram er lite,samme med 80gb hd:) så jeg kjøpte radon9700pro.512ram til og 120gb hd, MEN UANSETT, tilbake til win xp home på engelsk,i want Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå