Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Som de fleste videregående elever trenger man pc til skolestart. Fant en ganske grei å bra bærbar på multicom som het Multicom Kunshan M860 med gode maskin spesifikasjoner. Så jeg kjørte på å bestilte den 26.Juli, tenkte jeg kunne ordne den og installere det meste før skolestart. Nå har jeg begynt på skolen (18.Aug) og har ikke sett snurten av den bærbare pcen. Når jeg går inn på multicom sine hjemmesider og skjekker "mine sider" står det bare at den er "Bestilt, ikke sendt" Hvorfor i all verden tar det så lang tid, har jo passert 3 uker ! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Bestilte både laptop og laserskriver fra Multicom, de har vært veldig rask og effektiv. Hadde de laptopen inne? Du må bare maile dem og spørre hva som skjer, synes det var litt lenge å vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jess, maskinen hadde de inne, sendte også med en mail på orderen min om at jeg måtte få med driverplater og diverse (noe som søsteren min ikke fikk med på elkjøp). Hun damen som svarte sa at det var helt i orden og det skal de fikse. Sendte en mail her om dagen rett før jeg begynte på skolen om hvorfor det tar så lang tid å få den bærbare, har fremdeles ikke fått noe svar... Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Send mail til de og hør, er ofte de venter på en del eller noe sånt. Da jeg bestilte min sende jeg mail etter to uker, fikk vite at jeg fikk en oppgradert versjon til same pris=D Men ja: Multicom er litt trege til å levere de bærbare du kan tilpasse selv, dessverre=( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Send mail til de og hør, er ofte de venter på en del eller noe sånt. Da jeg bestilte min sende jeg mail etter to uker, fikk vite at jeg fikk en oppgradert versjon til same pris=D Men ja: Multicom er litt trege til å levere de bærbare du kan tilpasse selv, dessverre=( Tilpasset den selv ja, hvordan fikk du en oppgradert versjon ? bedre skjermkort, vista 64bit og lignende ? utdyp er du grei Vil ikke at sjangsen om en oppgradert pc skal forbi gå meg Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Send mail til de og hør, er ofte de venter på en del eller noe sånt. Da jeg bestilte min sende jeg mail etter to uker, fikk vite at jeg fikk en oppgradert versjon til same pris=D Men ja: Multicom er litt trege til å levere de bærbare du kan tilpasse selv, dessverre=( Tilpasset den selv ja, hvordan fikk du en oppgradert versjon ? bedre skjermkort, vista 64bit og lignende ? utdyp er du grei Vil ikke at sjangsen om en oppgradert pc skal forbi gå meg Hehe. Fikk oppgradert fordi de ikke hadde M570 lenger, fikk M570+. Eneste forskjellen var vell DDR3-ram (den jeg bestilte hadde DDR2) og 7200 rpm hardisk istedet for 5000rpm + et par ekstra utganger f.eks. eSata tror jeg. Tror Multicom er litt dårlig til å gi beskjed om det er noe spesiel. Send mail, kanskje du er heldig og får en komponent som er bedre enn den du egentlig bestilte;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da har jeg sendt ett par mailer til multicom, ga med ordrenummeret som jeg gav med sist, å de sa at den bærbare skulle bygges i morgen eller på fredag. Flott det, men det har gått utrolig lang tid ! Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tror nesten at man MÅ mase på Multicom før de bygger maskina, virker nesten sånn=P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Sant det, men noen trenger jo ett spark bak for å få ut fingern =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå