odn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Dette er da hunden til min onkel, nydelig hund. Hva mener du om bilde? - Øystein D. N. Endret 19. august 2008 av odn Lenke til kommentar
creaT Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) nedskaler bildet!! 1280 på lengste side er vel regelen(?) Endret 19. august 2008 av creaT Lenke til kommentar
odn Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 nedskaler bildet!!1280 på lengste side er vel regelen(?) Sån da er det gjort. er det da noe og si om bildet? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Dette er da hunden til min onkel, nydelig hund. Hva mener du om bilde? - Øystein D. N. syns det blir litt mye kontrast! (vis det heter det?) for mye grønt kanskje? Endret 19. august 2008 av creaT Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hvilket bilde? Da var bildet plutselig der. Det grønne virket litt unaturlig grønt på en måte. Jeg ville også hatt litt mere luft på høyre side. Ellers så var det et skarpt bilde av en fin hund. Endret 19. august 2008 av Mr_Sunde Lenke til kommentar
odn Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 syns det blir litt mye kontrast! (vis det heter det?) for mye grønt kanskje? Joa heter nok kontrast:D Litt mindre grønt hadde nok gjort seg, men ikke veldig mye. Lenke til kommentar
odn Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Her er nå et nytt forslag:d Bedre eller ikke? Lenke til kommentar
creaT Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 syns fortsatt det blir litt mye grønt! Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 likte klart best utgave nr 2 av bildet best. Bikkja er fin nok den, og bakgrunnen grønn og fin, og kontrasten mellom hund og grønt er bra. Men bildet er dessverre veldig intetsigende for meg, da det mangler alt som heter kontakt mellom deg og dyret, noe jeg synes dette bildet trenger. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg synes faktisk bildet var bedre med høye kontraster. Du har forresten croppet og ikke nedskalert. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det første var ubehagelig å se på, så sånn sett var nummer to bedre. Men det blir bare en hund som ligger der og ser vekk. Ingenting som skjer, ingen ting i bildet som forteller noe. Bilder av dyr bør gjerne ha noe ekstra, selv om jeg vet jeg også har postet "kjedelige" bilder her i BK av hunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå