Gå til innhold

Nosejob ..hjelper det?


Anbefalte innlegg

Jeg ber moderatene her om å ikke ta vekk denne tråden. Dette er ikke en fortsettelse av den forrige tråden som jeg laget(de pene og oss stygge).

 

Jeg har gjennom hele livet blitt fortalt at jeg har stor nese. Før brydde jeg ikke meg om det, men de siste månedene har jeg nå innsett at jeg har litt ufin nese. Jeg er egentlig ikke stygg, men føler at nesa ødelegger mye for meg.

Så jeg har konsultert med en kirurg og denne operasjonen vil koset meg ca 40000kr. Jeg har egentlig levd fattig hele livet men gått på attføring de siste årene og klart å "spare" 60000kr.

Jeg har en bachelorgrad fra Universitet i bergen asså. Så lissom når nosejob er unnagjort så akter jeg å begynne å søke på arbeidsmarkedet.

 

Vil bare si at jeg hadde veldig dårlig selvbilde i mange år, men klart å bygge meg oppover. Føler bare at hvis jeg tar denne operasjonen så vil jeg ha enda bere forutsetninger for å utfolde meg sosialt.

 

Det jeg lurer på er hvordan samfunnet ser på dette? At noen operer nesa? For lissom det er jo ikke mye han skal gjør. Bare rette på den skjeive nesa mi(som bare kan ses når du kommer veldig nær meg og ser meg nedenifra). Jeg kjenner jo ikke mange heller da og skal flytte fra trondheim uansett. Så hva syns dere?

 

mvh

KSM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ofte at nesa ser større ut pga andre trekk i fjeste, som en tilbaketrukken hake, så det er ikke sikkert det er nesa i seg selv som er problemet. Jeg ville ihvertfall sjekka det før jeg tok en så dyr operasjon, da nesa de faktisk kan være helt fin, men symmetrien andre steder i ansiktet er litt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...