Gå til innhold

Nytt headset (og angrerett)


rashka

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

for 2 uker siden kjøpte jeg meg en Cowon D2 mp3-spiller, alt var fint og vel så tenkte jeg at jeg skulle supplere denne med et nytt headset.

 

Jeg endte da på en "hifi-klubben" butikk og der hadde de ikke flere igjen av det headsette jeg ville ha (px100). Jeg spurte da om det var noe som var i samme klasse, han kikka litt rundt etter et headset som de heller ikke hadde og fant tilslutt frem et Sennheiser Px200. Han sa da at dette var som Px100 men med litt "bedre" lyd. Jeg tok dette for god fisk og gikk derfra med et smil om munnen. Da jeg kom hjem testa jeg det, og jeg har aldri følt større mangel på bass før, lydbildet var jo rent og jeg kjente knapt at jeg hadde headsettet på meg men det stemte bare ikke for meg.

 

Så her er spørsmålet; kan jeg med kvittering i hånd bare gå å bytte det? (det har ikke lidd skade av bruken min og når jeg la det tilbake i innpakningen ser det uåpnet ut)

 

Bør jeg evt bytte det, blir lyden (rimelig mye) bedre etter at det får kjørt seg inn?

 

Hvis jeg bytter hva bør jeg evt bytte det i, vet at hifiklubben gjerne er dyrere enn nett osv men det er nå så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrefrist har du dessverre ikke når det gjelder kjøp på fast utsalgssted.

 

Du kan derimot gå innom og spørre pent om du allikevel kan få bytte, og begrunne det med at du ikke er fornøyd med produktet / at du ikke finner deg enig i selgerens påstand om at "Px200" er like god som "px100"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...