stiabr Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hei hei noen som kan fortelle meg om det er mulig å få norsk stavekontroll på I work 08 ? kan andre maskiner åpne iwork dokumenter? går det an å kjøpe offoce til mac og i tilfelle er det det jeg må bruke for å kunne ha mac til skolearbeid+ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Norsk stavekontroll får du ved å bruke CocoAspell. Mulig openOffice kan åpne iWork-dokumenter, men det er jeg ikke sikker på. Så vidt jeg vet så kan ikke iWork lagre i andre formater enn sitt eget. MS Office finnes til mac, se her. Ellers kan du bruke OpenOffice, enten Neooffice eller siste beta av OpenOffice 3.0, som ikke lenger krever X11. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) iWork Pages? Pages kan eksportere dokumentene sine til fleste format, inkludert Office 2003 eller 2007. Gjøres via fil->eksporter. EDIT; Liten bump vistnokk, sorry :| Endret 1. september 2008 av Faxfinn Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 iWork Pages? Pages kan eksportere dokumentene sine til fleste format, inkludert Office 2003 eller 2007. Gjøres via fil->eksporter. EDIT; Liten bump vistnokk, sorry :| Ah, selvsagt. Bruker sjeldent Pages, så dum som jeg var så sjekket jeg bare save-menyen. Hehe. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Prøver å installere cocoAspell. Men i systemvalg får jeg melging om "Du kan ikke åpne Spelling-valgpanelet fordi det ikke fungerer på Intel-baserte Macintosh-maskiner". Er det noen mulighet for å komme rundt dette? Andre skrivekontroller for iWork (09). Har hørt at det kan være mye problemer med MackBok produsert i januar '09 - vet ikke om det har noe å si her... Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Joda - fant ut at det var en gammel versjon jeg hadde. Versjon 2.1 støtter intel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå