uthufhtrhyhfg Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Bestemte meg for å prøve DD-wrt. http://dd-wrt.com/wiki/index.php/How_To_Flash_the_WRT54GS_v7 Kom til punkt 9, men når jeg trykker enter står det at tftp: cant read from local file 'dd-wrt.v24-micro_generic.bin' Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 prøv og last den ned på nytt eller no Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Det nærmeste jeg kommer å sperre noe på routern min er dette: Og wow funker fortsatt like bra ike så veldig rart at dette ikke fungerer. du har jo ikke satt status på filteret til "enabled" og da er jo blokkeringen ikke aktiv. det er også mulig du må klikke av for deny (men det er mulig at denne settingen kun gjelder blokkeringene basert på tid, det kan jeg ikke konkludere sikkert fra det jeg ser). Du skal nok ihvertfall ha støtte i ruteren for å blokkere det du trenger. Du har ikke behov for DD-WRT for å kunne gjøre det du vil gjøre (men for all del, DD-WT er fin å oppgradere til på sikt uansett). -Stigma Endret 20. august 2008 av Stigma Lenke til kommentar
Largie Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Uansett hvilken firmware du velger å bruke er port-blokkering det mest riktige. Opprettholding av ip-adresselister osv er noe drit. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Fikk det til Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå