DMN Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hei, har et spørsmål som jeg tror haster litt, derfor setter jeg det ut her. Jeg tok min første tatovering i dag, og greide på vei hjem, å miste den lappen som forklarer hvordan jeg skal ta vare på den i ettertid. Tror jeg fant hjelp selv; http://www.letsbuzz.no/tatovering.html#etterbehandling Men leste samtidig andre metoder på internet :s noen som kan hjelpe? Endret 19. august 2008 av DMN Lenke til kommentar
kvams Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 du må ikke ha den solen den første uken! Så skal du smøre den med en krem som de har på tatto butikken. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 er ikke det bare uparfymert fuktighetskrem? siden jeg fikk ingen krem da jeg gikk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Helosan skal visst være finfint som fuktighetskrem. Du kan nok få bedre og mer utfyllende svar her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå