elektroboy Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei. Er en gutt på 17 år som har blitt sammen med ei på 15 år. Vi har vært sammen i snart 3 uker nå. Syns jenter det er hyggelig å få en blomsterbukett feks? Er dårlig på å finne noe til en jente..hehe! Men hals kjede kan jo også være noe. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Halskjede etter 3 uker ? Kommer forlovelsesringen etter et halvt år da ? SLow down gutt! Det er snakk om 3 uker! 3 uker er ingenting i et forhold. Har hun bursdag eller noe ? Men blomster er en fin ting. Jenter liker blomster, ihvertfall er det min erfaring. Så om du plutselig disker opp med en bukett en dag så blir hun nok glad. Men tror du skremmer henne om du kommer med et halskjede! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Gi heller noe lite og søtt. En enkelt blomst, en liten bok, etc. Endret 19. august 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Halskjede etter 3 uker ? Kommer forlovelsesringen etter et halvt år da ? SLow down gutt! Det er snakk om 3 uker! 3 uker er ingenting i et forhold. Har hun bursdag eller noe ? Men blomster er en fin ting. Jenter liker blomster, ihvertfall er det min erfaring. Så om du plutselig disker opp med en bukett en dag så blir hun nok glad. Men tror du skremmer henne om du kommer med et halskjede! Ja okey ! Hehe. Var bare ute etter noe tips. Men da vet jeg at jeg skal vente med noe kjeder hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå