Solow Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Min Sixaxis Dualshock 3 virker ikke lengre, den virker kun med usbledningen i. Den blinker nå med alle lysene, som om den er av og står til lading. Har ladet den lenge, så det burde være batteri, den har i allefall nok til å blinke... Har brukt den i noen måneder nå. Noen som har vært borti noe lignende? Får jeg reklamert på denne på VGP? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har du brukt denne på en annen maskin? Da vil den ikke være synkronisert lengre. Dette fikses ved å koble kontrollen til maskinen med laderkabelen. Skulle det ikke være dette, så vet nok ikke jeg hva det er. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Min Sixaxis Dualshock 3 virker ikke lengre, den virker kun med usbledningen i. Den blinker nå med alle lysene, som om den er av og står til lading. Har ladet den lenge, så det burde være batteri, den har i allefall nok til å blinke... Har brukt den i noen måneder nå. Noen som har vært borti noe lignende? Får jeg reklamert på denne på VGP? Den blinker når du ikke har kabelen i ja?? Hvis du har prøvd å pare den (satt usbledninga i ps3 og kontrollen) og den fortsatt ikke virker kan det tyde på at bluetooth sender er kaputt. Da må du høre med butikken du fik kden fra ang reklamasjon/garanti. Skal normalt sett ha 1år på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå