oerhört Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vi snakker med Telltale-sjefen Dan Connors om Sam & Max, Lucasarts og om hvor høyt de elsker fansen. Les mer Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) South Park>Sam and Max. Digger sam and max, men South Park eier alt IMO... Endret 19. august 2008 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kvar sin smak. Eg synast det motsette. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sam & Max er fantastisk. Godt å lese at Telltale gjør det bra økonomisk. Det er også trist å se på hvordan det har gått med Lucas Arts. Jeg spilte en god del spill før jeg traff på Lucast Arts for første gang, men det var deres adventure-spill som virkelig fikk meg interessert i PC-spill. Husker da jeg kjøpte Day of the Tentacles (tok opp hele 6 floppy-disker! Digert!), jeg ble helt lamslått over hvor bra grafikk, art direction og humor det var i spillet. Det var ikke som noe jeg hadde prøvd før. Dette fikk meg til å lete opp alt som var av Lucas Arts adventure-spill, og ALT var bra. Helt utrolig når jeg tenker tilbake på det. Indiana Jones, Monkey Island, Full Throttle, The Dig, DoTT, Grim Fandango osv osv. På den tiden lagde de også noen veldig bra Star Wars-spill, Dark Forces, X-wing o.l. Egentlig er det helt utrolig å tenke på at Lucas Arts ikke en gang klarer å utnytte en lisens som Star Wars lengre. Det er nesten som lisensen egner seg bedre for spill enn for film. Så mye historie å ta tak i, så mange forskjellige spill man kan lage av det. Her kan det lages alt fra MMOs til RTS, FPS, RPGs og enda mere til. ALT ligger til rette, men de klarer bare å lage dritt. Alle de gode Star Wars-spillene de siste årene, har vært laget av andre enn Lucas Arts (som f.eks KotOR). Sjefene i Lucas Arts bør skjemmes over hvordan de har klart å kjøre en slik storhet i grøfta. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jøss, trodde de fleste hadde fått med seg innen nå at South Park aldeles ikke er lavpannet humor. Jaja, hans tap. Uansett, må få prøvd Sam & Max snart. Abe Lincoln Must Die er jo tross alt gratis. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Spillte gjennom hele Season 1 av Sam & Max. Jeg ler mer av 1 episode South Park enn jeg gjorde av hele sesong 1. Nei, jeg ler ikke spesielt ofte av South Park heller. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da har du ikke sett de siste sesongene.. Guitar Hero episoden, You-tube, More Crap, Le petite Tourette... Alle er legendariske! Nå har jeg ikke spilt noen av Sam & Max episodene, men jeg tviler på at det kan være i nærheten! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Har spilt gjennom både Season 1 og 2 av nye Sam&Max. Digget spillene, akkurat passe lange. Og det er ingen sånne dustete "plukk opp dobørsten for å få ned nøkkelen som henger i taket"-type puzzles. Og det er fantastisk voice acting. Spesiellt de 4 gamle datamaskinene. Jeg ventet til begge sesongene var complete, og kjøpte alt sammen og spilte gjennom en etter en. Endret 20. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Flott artikkel! Moro å se hvor bra det går med Telltale. Det er så fortjent, så fortjent. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Da har du ikke sett de siste sesongene.. Guitar Hero episoden, You-tube, More Crap, Le petite Tourette... Alle er legendariske! Nå har jeg ikke spilt noen av Sam & Max episodene, men jeg tviler på at det kan være i nærheten! Joda, har sett alle de episodene, og ledd meg skakk så =) Uansett, vil vel si at episoden i Sam & Max med Abe Lincoln og Reality 2.0 var de to beste og de jeg lo mest av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 I will feast on your entrails and devour your soul! YOU WILL FALL! Måtte berre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Den rare maskinen med 2 diskettstasjoner er forresten en Osborne-1 (kan ikke snakke nei) http://en.wikipedia.org/wiki/Osborne-1 Og den med 2 sølvknapper er en Pong-maskin. Endret 22. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg