[Mi]Milorg Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 En ny clan reiser seg fra intet... [Mi] Milorg er en ny norsk, seriøs klan som ser etter flere erfarene Battlefield spillere. Vi er nå en gjeng med gode spillere, men får å banke NBrigade trenger vi flere gode spillere 8) Er du intressert ta kontakt på: MSN: [email protected] Web side kommer snart Irc kanal kommer snart Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ENDA en norsk klan basert på Milorg greiene?? Urk.. Btw, GiS er norges BF klan nr 1. 8) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ENDA en norsk klan basert på Milorg greiene?? Urk.. Btw, GiS er norges BF klan nr 1. 8) hehe ja mulig det. Nå blir vel de de siste også. Er jo ikke mer å ta av i den sjangeren. Ja vi vet at GiS er norges beste clan i dag, men det betyr ikke at de vil være det i morgen Lenke til kommentar
GiS|RaDoN| Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ser at noen følger med her! Uansett hvis dere har tenkt til å få tak i spillere nå er det litt sent tenker jeg, de fleste gode er i klaner nå. Og Nbrigade er jævlig gode forresten Lenke til kommentar
[Mi]Milorg Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Neida ingenting er forsendt skal jeg si det ...vi får se. Den som ler sist ler best! Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Synes det er høggelig med en ny klan jeg. Lykke til folkens. potetn Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Bare minne om at vi nå har ny adresse: www.milorg.org forum: milorg.org/forum Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 trenger dere en god engineer, tankssjåfør, scout eller hatsehuki-kaptein så er jeg interresert i å være med, når tar dere try? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 vi har ofte trye. det er bare å ta kontakt så skal vi se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå