Daily-Drifter Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 ser ikke hvorfor folk klager på windows me, jeg brukte det selv i to år, og hadde aldri en eneste bluescreen eller lignende. Alle drivere funket, og maskinen startet snillt hver dag. Det var raskt og stabilt, noe som er mer enn det kan sies om windows vista, vista er tregt, halvparten av alle drivere fungerte ikke i starten, det er tregt, og jeg har foreløpig vært innom et tosifret antall bluescreens. Xp, som jeg har brukt siden det kom, har jeg hatt tre bluescreens på. Den ene gangen var det hardware. Skal ikke si at vista er det værste, windows 95 er klart værre. Og hva var så galt med w95? likte det bedre enn 3.11 eller hva det het forno. Det med den kommoden som var filbehandling Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 3.11 over w95 i min erfaring Begge var ustabiles systemer, men w95 var tregt, og starter selv i en virtuell maskin i dag, tregt. Dessuten var det vel ingen spesielle nyheter i det så vidt jeg kan huske, det var et fullskjerm oppstartsbilde liksom (som man forøvrig rakk å bruke mye tid foran) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg