Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 liten teaser http://www.gametrailers.com/player/38528.html Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Dette blir altså en avansert utgave av skyt alt som nærmer seg jorden før det når den magiske streken. Men uansett artig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tenkte først freelancer med ny grafikk jeg da Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Likte teasern og tok faktisk en av wallpaper bildene Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 første spill? hva med spillet som ligger i 3dmark 06? Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nice. Men det har jo liggert i kortene lenge. Flere 3Dmark versjoner har jo hatt et innebygd minispill. Noen som vet hvor mange fra gamle futurecrew som fortsatt jobber i futuremark; sådan kanskje også på utviklersiden? Det siste jeg hørte var at Marvel og Skaven jobba for futuremark og remedy, men de er grafikkartister. To av koderne Psi og Thug ble til Bitboys, kanskje flere. Så Futuremark er nesten litt misbruk av Future Crew navnet, de fleste virker som om de tror at Futuremark er superbra siden Futurecrew var superbra.. Ligger noe info her: wiki Lenke til kommentar
fytech Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har hele tiden lurt på hvorfor de ikke har laget spill, men finally they did Lenke til kommentar
sentence Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Å nei! Kan de ikke lage et skikkelig spill? Ikke sånn fjortisbullshit med romstasjoner og laservåpen. Pffff.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Har hele tiden lurt på hvorfor de ikke har laget spill, men finally they did Jeg har ikke lurt på det siden det er enorm stor forskjell på å lage automatiske og styrte sekvenser til å lage gode spill. Mitt inntrykk er at dette blir en grafisk avansert utgave av spaceinvaders, dog uten motstandere som skyter tilbake. Endret 20. august 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Med tanke på at siste versjon av 3DMark krever Windows Vista, kommer vel mest sannsynlig Shattered Horizon til å gjøre det også? Jaja, hvis de bevisst ønsker å begrense kundegrunnlaget sitt er det greit for meg, men jeg kommer aldri til å bruke penger på verdens dårligste operativsystem og ei heller spill som krever bruk av det. De får derfor ikke meg som kunde, i hvert fall. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Å si det er verdens dårligste operativsystem er jo helt bakmål og viser mangel på kunnskap om emnet.... Prøve Windows ME og så prat igjen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Med tanke på at siste versjon av 3DMark krever Windows Vista, kommer vel mest sannsynlig Shattered Horizon til å gjøre det også? Jaja, hvis de bevisst ønsker å begrense kundegrunnlaget sitt er det greit for meg, men jeg kommer aldri til å bruke penger på verdens dårligste operativsystem og ei heller spill som krever bruk av det. De får derfor ikke meg som kunde, i hvert fall. Morsomt at du sier at vista er så utrolig dårlig, jeg er selv en av vista sine bitre motstandere men jeg mener absolut at vista er betydelig bedre enn for eksempel windows 98 og er på høyde med Windows xp. Problemet er desverre at windows vista yter dårligere enn for eksempel xp og dette er spesielt merkbart ved filoverføring fra en ekstern harddisk til en intern eller viceversa, dog er det snakk om en forskjell på 5-15% noe som utgjør kanskje 10-30 sekunder mer pr 4Gb fil. At spillytelsen skulle være så utrolig dårligere enn xp er nok litt feil, som regel så er det snakk om en forskjell på mellom 1-10 fps og i de nyeste testene så kommer vista ganske bra ut med de siste driverne. Men Vista har fått ekstremt mye motstand og det er veldig mange brukere som har valgt å gå tilbake til windows xp av ren frustrasjon fordi ting rett og slett ikke fungerer like bra på vista som på xp, det er nok derfor Microsoft har enormt mye å rette opp i for å komme til et punkt hvor operativsystemet føles intuitivt og smidig å bruke. Min personlig erfaring med vista er at så fort man får disablet Superfetch (sitter faktisk på et 2Gig system pga minnefeil akkurat nå) så startet det hele å fungere langt bedre enn før (langt mindre lesing fra harddisk under bruk) og man slipper at programmet leser feil informasjon i forhold til hva du skal bruke. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ja ja enda en grunn til å kjøpe ny heftig PC.begynenr å bli dyrt og være gamer, skal kjøpe spill til 360 for 5000kr i oktober/novemer også Du MÅ jo ikke kjøre på full graffik da.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 jo jeg MÅ det, f.eks gidder jeg ikke å spille Crysis på noe mindre enn det beste. det er hele poenget, dessuten ser Crysis røv ut på noe under det beste Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Å si det er verdens dårligste operativsystem er jo helt bakmål og viser mangel på kunnskap om emnet.... Prøve Windows ME og så prat igjen. Sant! Vista er slettes ikke å forakte lenger. Med tanke på at siste versjon av 3DMark krever Windows Vista, kommer vel mest sannsynlig Shattered Horizon til å gjøre det også? Jaja, hvis de bevisst ønsker å begrense kundegrunnlaget sitt er det greit for meg, men jeg kommer aldri til å bruke penger på verdens dårligste operativsystem og ei heller spill som krever bruk av det. De får derfor ikke meg som kunde, i hvert fall. Hvorfor kjøpe? M$ flyter jo over av penger! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ser ikke hvorfor folk klager på windows me, jeg brukte det selv i to år, og hadde aldri en eneste bluescreen eller lignende. Alle drivere funket, og maskinen startet snillt hver dag. Det var raskt og stabilt, noe som er mer enn det kan sies om windows vista, vista er tregt, halvparten av alle drivere fungerte ikke i starten, det er tregt, og jeg har foreløpig vært innom et tosifret antall bluescreens. Xp, som jeg har brukt siden det kom, har jeg hatt tre bluescreens på. Den ene gangen var det hardware. Skal ikke si at vista er det værste, windows 95 er klart værre. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 kan noen svare meg på ett spørsmål, fungerer ennå physx kortene? eller er det kun nvidia kort som funker? tenker siden de ble oppkjøpt av nvidia? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 fungerer ennå physx kortene? De som ikke er ødelagt funker enna, de går jo ikke ut på dato med det første Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Å si det er verdens dårligste operativsystem er jo helt bakmål og viser mangel på kunnskap om emnet.... Prøve Windows ME og så prat igjen. Selvfølgelig har jeg prøvd Windows ME og selvfølgelig er det et dårligere operativsystem enn Vista. Jeg beklager formuleringen, jeg mente: Verdens dårligste operativsystem i salg i dag. Jeg skrev at jeg aldri kommer til å bruke penger på det, og penger kan man ikke bruke på eldre versjoner av Windows, så jeg trodde kanskje det gav seg selv. Dessuten kan det diskuteres om Windows ME i seg selv var et operativsystem, da fundamentet der som i Windows 98 og alle tidligere Windows-utgaver (bortsett fra Windows NT) var MS-DOS. Morsomt at du sier at vista er så utrolig dårlig, jeg er selv en av vista sine bitre motstandere men jeg mener absolut at vista er betydelig bedre enn for eksempel windows 98 og er på høyde med Windows xp. Se ovenfor. Jeg tenkte hovedsakelig på operativsystemer man kunne få kjøpt i dag. Der er Vista det helt klart dårligste alternativet. Jeg skrev ikke "noensinne", men glemte "i dag". Beklager. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 ja ja enda en grunn til å kjøpe ny heftig PC.begynenr å bli dyrt og være gamer, skal kjøpe spill til 360 for 5000kr i oktober/novemer også ehhh? har vel aldri vært så billig å være gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg