Gå til innhold

Fjerne entry (knappen på høyre side) Sony Ericsson C902

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert fordi entry-telefonen er en kjekk tusenlapp billigere.

Ser du er forhandler, så jeg benytter sjansen til å spørre:

Stemmer det at en brandet telefon som kjøpes uten binding er en tusenlapp billigere enn en ubrandet?

Skremmende om så er tilfelle.

Lenke til kommentar

Det må jeg si ;) Sterke meninger om det mest her på forumet, hehe,

klart jeg aksepteret de 5bokstavene ordet "entry" består av og benytter minimal plass i displayet mitt, men OM det skulle være en mulighet og velge bort denne snarveien til feks Mine medier?!

Så ville jeg klart foretrukket det :) Ikke nevnt jeg ikke aksepterer det.

Og ja, det er faktisk sant at den er noe rimeligere da, nettopp fordi den er sponset av Telenor ASA. og de ønsker at vi bruker "entry" tasten, så de tjener mere penger.

Men som jeg sa tidligere, takk for alle svar. Nå veit jeg det ikke er bare bare og fjerne entry teksten :)

Ha en fin kveld folkens!

Lenke til kommentar

Fleste Nokia telefonene lar deg velge bort entry menyen. Men ikke SE ;)

"Branda" telefoner kan ofte være sponsa litt av operatøren, men mesteparten ligger nok i operatørlåsen. Men for å få de pengene som operatøren sponser tror jeg man er avhengig av og gjøre en utstyrsendring på kjøpers abonnement.

Lenke til kommentar
Sikkert fordi entry-telefonen er en kjekk tusenlapp billigere.

Ser du er forhandler, så jeg benytter sjansen til å spørre:

Stemmer det at en brandet telefon som kjøpes uten binding er en tusenlapp billigere enn en ubrandet?

Skremmende om så er tilfelle.

Avhenger veldig av modell, men for å ta en telefon vi har på lager. Med lås og entry-knapp koster den oss 876, men uten 1577. I tillegg får vil 400 i ekstrasubsidie på den låste. Så på den telefonen er det mer enn tusen kroner i forskjell for forbruker. Forskjellen uten binding (kun m/mva) er 876.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...