hans A Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Er det vanlig at ADSL er ustabil. Enkelte dager så fungerer surfingen helt fint. Andre dager får man meldingen "Siden kan ikke vises..." Og jeg må lukke IE og starte internett på nytt. Har lest på forumet at man kan bruke proxy innstillinger på telenors adsl for å unngå dette. Men de har jo brukernavn og passord (PPPoE) Jeg har ADSL uten brukernavn,passord. Er det måter å unngå dette på? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hva slags os har du? hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har W2k. Leverandør kvalito /De bruker ikke PPPoE) Lenke til kommentar
JPT Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Tviler på at du kan bruke Telenor sin Proxy server, har du sjekket om kvalito har en egen proxy server? I disse dager så er det en del DOS angrep rundt omkring i verden, ref UPC i Norge og Sverige samt Tiscal rundt omkring skal ha vært utsatt for dette. Digi.no har skrevet et par artikler om det de siste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå