EliasJacobsen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvor kan jeg få kjøpt Windows XP 64-bit å er Home eller Pro best? Please legg med link til hvor jeg kan kjøpe det P.S Hva er Windows Server 2008? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 XP Professional x64 Her har du 64 bit. Hvis du vil ha home edition kan du jo sjekke litt ut på komplett. Den eneste forskjellen mellom Prof. og Home er noe nettverkstull med Prof. Så med mindre du er en som bruker data til mere enn bare spilling og sjekking av nettsider og sånt så holder Home Edition. Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Finnes ikke 64 bit i Home så da må jeg ha Pro. Men takk Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hvordan er det med 32-bit programmer på xp-64? og drivere? og er det ellers like "bra" som xp 32? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er ganske mye kompabilitetsproblemer på XP 64 bit. Men derimot Vista 64 bit er ikkeno problem. Jeg har det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå