Gjest member-101642 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har et spørsmål til, til de som har kjæreste: Hvis du var ganske full ute på byen og en superdeilig jente kom og prøvde seg, er du sikker på at du hadde klart å si nei? Ja, helt klart. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Personlig vil jeg si at jeg aldri har vært utro, og kommer ikke til å være det heller, og det vet jeg! begynner jeg sammen med ei jente så er det fordi jeg virkelig er glad i henne. Når det er sagt vil jeg bare si at dere jenter IKKE er hakket bedre når det kommer til det å være trofast ute på byen! som oss gutter: vi er forskjellige, det er dere og! Endret 4. september 2008 av Nickless Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du bør forandre påstanden din til: " Noen gutter klarer ikke å være trofast når de er ute på byen" Nei, jenter. De som antakeligvis er mest utro. 3/4 av amerikanske mødre er utro. Det er en sykt masse spørr du meg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 det var mye. hvor har du det fra ? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 det var mye. hvor har du det fra ? Så det på VG en gang. prøv å søk, jeg har skole nå så jeg rekker ikke å finne Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hørte nettopp om en amerikansk psykiatrer som har kommet med en bok. Der står det at kvinner er skyldige for alle sidesprang mannen gjør. Hvorfor? Fordi hun ikke gir han sex når han vil, hun ikke støtter hans valg av hobbier, og lignende saker. Smilte godt når jeg hørte det, men det har et snev av sannhet. Menn er menn, og hvis man ikke får være mann, så vil man søke etter en plass hvor man får være mann. syns nå jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ja, for en kvinne skal måtte gi sin partner sex når han vil, uavhengig av hva hun sjøl har lyst til Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Støtter meg selvsagt ikke bak utsagnet hans 100%, men tanken bak. Og det gjelder selvsagt ikke alle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 I'm a man, hear me roar! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Smilte godt når jeg hørte det, men det har et snev av sannhet. Menn er menn, og hvis man ikke får være mann, så vil man søke etter en plass hvor man får være mann. syns nå jeg. Hmm... mener du at man absolutt må tømme seg i et hull for å føle seg som mann, eller må man forteta en erobring for å pleie mannsfølelsene?? Javisst, noen kjøper seg store biler, og andre drar til afrika for å pælme ned elefanter for å føle seg mandige, og hjemme sitter takraset å slurper rødvin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Neinei, trenger ikke å "tømme seg i et hull", men når man er i et fast forhold, bygger man opp visse forventninger. Og med dagens samfunn og fokus på sex, er det rart at man vil ha noe? Selvsagt, noen skyter ut på andre måter. Store biler, båter, annlegg, etc. Det er i grunn og bunn det samme. Å være en mann. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ekte menn må altså få lov til å være utro, når de ikke har baller til å gjøre det slutt? Folk bentytter seg av unnskyldningen "Jeg har behov som ikke kan tilfredstilles hjemme". Men i realiteten er dette bare å vise frem en utvalgt flik av sannheten for å kunne fremstå mer sympatisk overfor sin egen samvittighet. Kvinner benytter seg av den samme rettferdigjøringen. I likestillingens navn synes jeg man bør forvente det samme av dem. Det handler ikke bare om å ha baller, men også om å bry seg om partneren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Å være en mann. Hehe, har en venn som hadde sin egen lille unike ekteskapskontrakt. Den gikk ut på at han skulle ha sex minimum en gang pr. dag. Jobbet endel sammen med dette ekteparet (neida, ikke på den måten noen måtte tro...?), og det var endel ganger at jeg forsøkte å fortelle kroppen at å forlange sex etter en arbeidsdag på la oss si 12 heftige timer, var i overkant. Etter en stund så sluttet han å forlange tjenesten etter arbeidstid. Da begynte han heller å ta det midt i arbeidstiden... Nei, de er ikke sammen nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ikke alltid man kan "slå opp", hvis man har en familie med unger og barn. Men å kreve å ha sex hver dag er bare tullete. Finnes jo grenser. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Har man unger (og barn?), så krever det at du er mer ansvarlig enn hvis du ikke har barn. Samlivsbrudd gjøres av mer eller mindre ansvarlige folk hele tiden. Forskjellen er gjerne at de mindre ansvarlige blir tvunget inn i det etter å ha blitt avslørt. Noe som gjør hele situasjonen utrolig mye værre for alle involverte. Særlig for barn kan dette få konsekvenser som varer og preger resten av livet. Det er ikke en menneskerett å ha sex. Ikke hver dag, ikke en gang i uka, ikke noensinne. Jeg har full forståelse for dem som bruker sex som et argument, men ikke som unnskyldning. Endret 5. september 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Så om jeg mener jeg får for lite sex i et forhold og velger være utro, kan jeg bare bruke argumentet "Jeg trenger å føle meg som en KVINNE, du lar meg ikke gjøre det når du ikke vil ha sex!" også skal alt liksom være greit? Eller gjelder det bare menn? Kvinner har vel kanskje ikke noe seksualitet de? Om jeg en gang i fremtiden blir gift, kan jeg da rettferdiggjøre det å være utro med at mannen min ikke støttet mine interesse for å fikle med diverse koder, eller leike meg med et eller anna spill, i steden for å lære meg å lage flere middagsretter til han? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Forhold er kunsten å være sammen. Selv om dere har egne interesser, må dere sette dere ned og "knytte" litt sammen. Om det er under dyna, med seil på masten, tastatur på fanget eller hva nå enn dere finner på, så... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Så du støtter bare ideen om at menn kan bruke den unnskyldninga? O.o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg støtter ikke utroskap selv, siden jeg finner det forkastelig, men jeg har ikke problemer med å se at de som har problemer hjemme, søker trøst andre plasser. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Men om de har så store problemer, burde de vel strengt tatt bare ende det. Du nevnte i sta at det ikke er bare-bare om det er kids i bildet. Vel, jeg ville heller at mammaen og pappaen min sku flytta fra hverandre fordi de ikke trives sammen lenger, enn at mamma/pappa skulle bli kasta ut pga utroskap. Tror du dét er lite koselig for kidsa eller? Jeg støtter ikke utroskap - jeg skjønner at det kan skje, men jeg skjønner aldri i verden at det skulle være noen unnskyldning for det. Det er ingen andres skyld enn mennesket som er utro sin skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå