magnusgb Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nå er jeg lut lei av alle disse feilene som alltid kommer bare vista starter et program eller en mappe. jeg så litt på feilrapporten på PC'n (Acer Aspire L5100). Hver gang jeg spiller CS 1.6 non-steam kommer jeg bare av og til inn i mapen. Av en eller annen rar grunn vil den ikke når jeg ikke er koblet oppp mot internett, men bare hvis jeg er det. Jeg skjønner ikke hvorfor. dette kommer opp: <-------------- Noen som kjenner til denne? "Windows Utforsker har sluttet å virke" er et kjent problem for meg nå. Av og til når jeg åpner en mappe tar det en evighet... før det kommer: "Windows Utforsker har sluttet å virke." TEIT! har tilsammen 129 forskjellige feiler i rapporten! - magnusgb [/font] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Klart at det er Vista sin skyld når brukeren har installert alt mulig av toolbars, full pakke av office med debugverktøy og ellers alt som man kommer over.... Sier ikke at du har gjort det, men men.... ER CS 1.6 compatibelt med Vista??? Finnes der noen patch fra Steam for å få det til å virke??? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg vil tippe problemet ligger i non-steam som du selv har installert. Spesielt siden det er en script-feil, og ikke en Vista-feil. Prøv å installere MS Visual C++ Visual Library på nytt: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå