Dr3as Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Dette vil jeg gjerne se en test på Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Targus med svalende nyhet for bærbare datamaskiner. Les mer Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vil gjerne se en test på dette jeg og. For om dette funker skal den kjøpes. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er nok begrenset hvor lurt dette er om man har vifte-intake på undersiden Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 virker som en god ide. hvor godt det virker i praksis er vel noe annet Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Selv om jeg stort sett alltid kjører med nettstrøm, kunne kanskje dette ha vært en idé? Er ikke pent når jeg ser låret mitt har fått varmemerker etter 3 timers spilling i sofaen.... Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er nok begrenset hvor lurt dette er om man har vifte-intake på undersiden tenkte akkurat på det samme. De fleste bærbare har jo vifte inntak på undersiden og uttak på en av sidene av den bærbare. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Demper denne matten også strålingen fra wlan kortet? (som muligens påvirker mannlige juvelers helse og reprodusjonsevne) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Håper Targus ikke bare lager dette som en matte man må pakke i ei veske sammen med maskinen, men bygger det inn i ei lita veske eller et skin man trekke utenpå maskinen når man transporterer den. Så har man et produkt som fyller to formål. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Funker denne når man ikke har PC'en i fanget? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Demper denne matten også strålingen fra wlan kortet? (som muligens påvirker mannlige juvelers helse og reprodusjonsevne) Wlan-antennen ligger som oftest i hjørnene på skjermen, så ballene er ikke serlig utsatt. Men en ting får meg til å undre, disse krystallene kan jo neppe ha noen god effekt om de samler kulde i romtemperatur. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og er den god på skrivebordsflate sånn at den fungerer godt til bord bruk ? Har også vifte på undersiden. Har 17" og en breddeflate på 395mm så den går nok ikke på min. En teori er kanskje at større føtter under pcen så den blir en cm eller 2 høyere opp at den kanskje hadde fått bedre luftgjennomstrømning ? Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Virker jo som et smart påfunn. Men har vet noen med sikkerhet om "Når matten kjøles ned, stivner krystallene igjen" betyr i romtemperatur, eller i fryseboksen Er jo litt tungvindt hvis du må gå i fryseboksen med den hele tiden. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Virker jo som et smart påfunn. Men har vet noen med sikkerhet om "Når matten kjøles ned, stivner krystallene igjen" betyr i romtemperatur, eller i fryseboksen Er jo litt tungvindt hvis du må gå i fryseboksen med den hele tiden. Ingen vits å finne opp kjøleelementet to ganger Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Liker virkelig tanken bak dette produktet, og håper HW.no kommer med en liten test. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg monterer heller et freon-element hvis jeg må ned i kjelleren for å kaste en matte til 300kr nedi. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Targus lover opp til 17,6 % lengre batteritid med matten som koster 279 kroner. De lover altså egentlig at den garantert ikke gir mer enn 17,6 % lengre batterilevetid Ikke noe ordentlig løfte her altså, når det bare står opp til * Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Dårlig deal å reklamere noe opp til. Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Her kan dere lese mer om hvordan det virker http://www.comfortcooling.no/0_1_startpage.asp http://www.comfortcooling.no/1_1_2_laptopcooler.asp Enkelt forklart har matta frysepunkt på 28 grader er tempraturen som laptoppen gir fra seg mer en 28 grader vil matta begynne å kjøle ned. er tempraturen i rummet lavere en 28 i 3 timer er den klar til bruk Gidder du ikke vente er det bare å legge matta i fryseren i 15-20 min så er den klar til bruk igjen. Endret 19. august 2008 av Fumle Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Heat Defense Panel skrives vel Heat Defence Panel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå