Jaudu Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg fikk med 500 MS points på GTA IV. som jeg løste inn og kjøpte downloads for alle pointsa.Ca 1 uke etter jeg løste de inn, så fikk jeg melding fra Xbox live, at de beklaga at jeg hadde fått for lite points. og de ga meg 500 nye . Jeg løste inn koden på Xbox.com. men det skal ikke ha noe og si Ganske heldig der har dette skjedd med flere`? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 først fikk jeg 500 poeng, og så fikk jeg 800 poeng andre gangen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvor er det dere finner koden med GTA pointsa? Jeg forhåndsbestilte, men kan ikke si at jeg husker noe om MS points.. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Først stjal MS mine 500 poeng, så noen mnd senere dukka de opp igjen, sammen med en lang beklagelse. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg fikk med 500 MS points på GTA IV. som jeg løste inn og kjøpte downloads for alle pointsa.Ca 1 uke etter jeg løste de inn, så fikk jeg melding fra Xbox live, at de beklaga at jeg hadde fått for lite points. og de ga meg 500 nye . Jeg løste inn koden på Xbox.com. men det skal ikke ha noe og si Ganske heldig der har dette skjedd med flere`? Skal ringe til MS og si ifra om dette, så får de trekke poengene tilbake!1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvor finner dere de poengene?? Jeg kan ikke huske å ha fått noe info om dem.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg fikk beskjed om at de hadde gitt meg 500 points, men jeg har ikke fått noe mer enn det jeg hadde fra før av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg vil au ha spenn :/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har ikke sett noe om noe MS-points, men fulgte med en måned Live (old news..) Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvor er det dere finner koden med GTA pointsa? Jeg forhåndsbestilte, men kan ikke si at jeg husker noe om MS points.. De solgte dette separert fra spillet. Før spillet kom ut Slik at man liksom kunne kjøpe den ekstra pakken som kommer ut en gang. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk med 500 MS points på GTA IV. som jeg løste inn og kjøpte downloads for alle pointsa.Ca 1 uke etter jeg løste de inn, så fikk jeg melding fra Xbox live, at de beklaga at jeg hadde fått for lite points. og de ga meg 500 nye . Jeg løste inn koden på Xbox.com. men det skal ikke ha noe og si Ganske heldig der har dette skjedd med flere`? Husker jeg fylte opp med 2100 kort og fikk 500 ekstra, gjorde at jeg testa sangene til Jimmy Buffet på Rock Band why kan ikke ms gjøre sånn mer Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg fikk 500 med GTA IV som jeg brukte opp med en gang, så fikk jeg 500 til etter hvert(som alle andre), men de ble jeg bøffa for Var en som lurte meg og bøffa brukeren min og brukte opp pointsa mine på dårlige bilde pakker. Heldigvis fikk jeg ordna nytt passord osv på brukeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå