vagfk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei, Jeg bare lurte på om det er noen som vet om SANDINHO svindler? For jeg skulle egentlig hatt Alexander Tettey i gull i posten, men har ikke fått han. Han sa at han sendte den på torsdag. Og jeg har enda ikke fått han! Jeg er ikke i mot Sandinho eller no sånn, jeg bare lurer på om noen vet noe.. Lenke til kommentar
start1 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 han svindler ikke men det virker sån du må vente lenge sikkert flere uker fra han sendte dem Lenke til kommentar
96tarik Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har byttet med SANDINHO, han svindler ikke. Det tok ca. 4 - 5 dager før jeg fikk kortene Lenke til kommentar
96robert Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Sandinho Svindler IKKE Endret 23. august 2008 av 96robert Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei, Jeg bare lurte på om det er noen som vet om SANDINHO svindler? For jeg skulle egentlig hatt Alexander Tettey i gull i posten, men har ikke fått han. Han sa at han sendte den på torsdag. Og jeg har enda ikke fått han! Jeg er ikke i mot Sandinho eller no sånn, jeg bare lurer på om noen vet noe.. Hei vagfk Har Tettey og de andre korta Kommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg