SmartiX Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Heii.Jeg har et problem. Jeg har en stasjon pc hjemme med modem,internett og alt fungerer bra. Men jeg tenkte kjøpe en laptop..Dessverre så er jeg ikke en geni når det gjelder nettverk. Så jeg lurte på om noen kunne forklare på en enkel måte hva jeg må kjøpe og hva må jeg gjøre for at internettet skal fungere på laptoppen. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Du må kjøpe deg noe som heter en trådløs ruter. Med en trådløs ruter trekker du 1 kabel fra modemet og inn i rutern, og så en kabel fra rutern og inn i den stasjonære pc-en din. Nå har den stasjonære internett. Så er det bare og skru på din bærbare pc og velge det trådløse nettet ditt, det vil mest sannsynlig hete det samme som ruteren din sitt produsent navn. Her har du en billig og grei ruter som også er veldig stabil. Denne vil da ha navnet "linksys" som trådløst nett navn. Denne rutern har også et veldig greit design for og endre innstillingene så du slipper kompliserte ting du har velge enkle meny valg som enkelt forklarer deg hva du skal gjøre. Linksys WRT54G Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå