Gå til innhold

Grafikken i spill som «Crysis: Warhead», kan være utdatert i 2012?! Er det mulig?


Anbefalte innlegg

Dagens spillgrafikk, vil være utdatert innen 2012

En av spillindustriens ledende grafikkpådrivere mener neste generasjon spillkonsoller kan komme allerede i 2010. Med Playstation 3, Xbox 360 og nye PC-skjermkort har spillgrafikk tatt et stort skritt fremover. Men selv om den nåværende grafikkgenerasjonen bare såvidt er påbegynt, kan det neste skrittet være nærmere enn man skulle tro.

 

PC-spillet «Crysis: Warhead», vil være utdatert innen 2012!

 

 

946793_20080701_screen002.jpg

 

946793_20080717_screen003.jpg

 

946793_20080813_screen002.jpg

 

 

Vel, disse bildene taler for seg selv, denne grafikken er bare helt fantastisk, men kan den være utdatert i 2012? Synes dette virker lite trolig. Hva mener gamer folket? Når tar det slutt :ohmy:

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og AIen kunne fått seg en utrolig overhaling.

Den var ikke så ille i Crysis da?

 

Utrolig ille når du ser på hvor mye tid som er lagt i grafikken.

 

Du kan drepe noen, og 5 min etterpå er det glemt?

 

Hallo. De har vel radio kontakt, hele øya skulle jo svermet over deg.

 

Greit nok, dette hadde blitt vanskelig. Men muligheten burde vert der.

 

Jeg kjøpte faktisk Crysis, men spilte det aldri. Pga. den utrolig dårlige AI'en.

 

I ett så stort (men ufritt) sandbox spill burde AIen være mye bedre.

 

Spill som Crysis blir kun en tech demo for meg, for lite tid er lagt ned i AI og gameplayet i seg selv.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig enig med PoWerFeeD, grafikken har nådd et punkt den kan holde seg på en god stund, da tenker jeg spesielt på Crysis som ser knallbra ut. Hva med å heller utvikle bedre AI og fysikk, at spillet er mer naturlig med tanke på hva du faktisk gjør...

Ja, nettopp. Er grenser for hvor mange nye grafikkort jeg har råd til og kjøpe :dontgetit:

Lenke til kommentar

Så ingen steder at det sto at grafikken vil være utdatert utenom en idiotisk kommentar til bildet i artikkelen. I tilegg så er det en artikkel på vg.no du lenker til.

 

Kan ikke si jeg følte at grafikken i sistegenerasjons xbox spill var utdatert da førstegenerasjons xbox 360 spill kom. Og hva legger du og Rune i ordet utdatert? Er det utdatert dersom det finnes noe bedre? Uansett hvor liten forbedringen må være?

 

At 'neste' generasjons spillkonsoller kommer tidligere enn ventet betyr jo bare at forskjellen fra de og denne generasjons konsoller blir mindre enn dersom de kom senere. Er jo ikke slik at Microsoft skaffer og setter sammen "nextgen"-delene til en xbox 720 og så velger om de skal lansere den i 2010 eller 2020.

 

De eneste spillene jeg synes kan bli utdaterte grafikkmessig er de som dropper all artistisk påvirkning og går for 100% realisme når teknologien rett og slett ikke tillater det. Grafikken i et spill som Braid vil nesten aldri bli utdatert.

Lenke til kommentar
Så ingen steder at det sto at grafikken vil være utdatert utenom en idiotisk kommentar til bildet i artikkelen.

Da sto det jo da?

 

I tilegg så er det en artikkel på vg.no du lenker til.

Har intet imot VG Nett, men hva har det med saken og gjøre :hmm:

 

Kan ikke si jeg følte at grafikken i sistegenerasjons xbox spill var utdatert da førstegenerasjons xbox 360 spill kom. Og hva legger du og Rune i ordet utdatert? Er det utdatert dersom det finnes noe bedre? Uansett hvor liten forbedringen må være?

At den er totalt forandret, det finnes per dags dato ikke noe spill med bedre grafikk en Crysis, når FarCry2 kommer vil det inneha samme fantastiske grafikk, men kanskje samme dårlige AI. Begrepet utdatert handler ikke om små forandringer, men en total renovering av grafikken.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt greien med Crysis altså. Jeg får ikke hakkeslepp av bildene som er postet i første innlegg akkurat... En rekke andre spill har like god grafikk og hakker 10 ganger mindre.

 

Stop the damn hype! Det begynner å bli latterlig nå.

 

 

Bare noen eksempler...

http://callofduty4.pl/images/newsy/misje_c...iper_escape.JPG

http://games.rapidshare.com/games/2007/11/...full_size/3.jpg

http://www.arcterex.net/misc/cod1_full.jpg

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Khogn: Teller ikke du bladene på trærn? :ph34r:

 

 

 

Kjempemorsomt:

 

Du tar på den 100% realistiske usynlighets drakten og lusker deg bort og kveler en kis, de oppdager det og evakuer øya deretter en liten tall boy eller atmom bombe.

 

GAME OVER

 

 

Seems fun?

 

 

 

Det vi trenger er en mellom ting, og man må ikke nædvendigvis være så uber at man må slakte tusenvis av folk fra midtøsten. (er ikke dette en type diskriminering?) Savner faktisk også en spill med skikkelig AI men vis de gikk tilbaketil 2000 grafikk så tviler jeg på at selv du ville kjøpt det(?)!

 

 

Blir fysikken for bra vil foreksempel og spesiellt GTA serien mistet mye mye sjarm, desutten så er fysikken i crysis x antall år i fremtiden og da trenger ikke noen fysikk idag angående mennesker ha samme som idag. E2c4 gjor i 2017 at alle kunne hoppe 40 meter .... :ph34r:

 

 

Konklusjon= Nesten helt enig og ville faktisk kjøpt et spill med god fysikk og AI men ikke for enhver pris. Er da 14 og kan vell regnes som en av kidza, men de fleste voksne har jeg fått intrykk av liker dette. Ihvertfall tar det som et pluss

 

Beklager leifene

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Kjempemorsomt:

 

Du tar på den 100% realistiske usynlighets drakten og lusker deg bort og kveler en kis, de oppdager det og evakuer øya deretter en liten tall boy eller atmom bombe.

 

GAME OVER

 

 

Enig der. Hadde jo vært artig hvis du for eksempel stormet inn i en nord-koreansk leir med udempet fy-74 (aka- AK-74), spammet granater mens du roper "LONG LIVE AMERICA!!!" på rommet, hadde de tilkalt en tanks, en BMP, eller i verste fall; ett bombeangrep.

 

Det hadde jo som sagt vært enormt kjedelig hvis du hadde drept 2 stykker og så hadde du blitt utsatt for teppebombing e.l.

 

 

Fysikken er jo relativt bra, med tanke på trærne o.l. Bilkjøringen er også bra fremstilt, selv om det ikke akkurat er "Forza 2". Hadde jo vært kjedelig hvis feks. girkassen røyk, fordi du var for hardhent i svingene, eller den gikk tom for bensin etter 36 sekunder, fordi du drepte han som skulle tanke den senere på dagen.

 

 

 

Jeg kunne godt tenkt meg å se ett spill med brukbar grafikk, noe i den stilen som BF2 har, men med enorme maps, massive kriger og sinnsykt bra A.I.(uten de utfallene som ble nevnt over), men som forsatt er i FPS sjangeren...

Endret av Moffe247
Lenke til kommentar
Vel, disse bildene taler for seg selv, denne grafikken er bare helt fantastisk, men kan den være utdatert i 2012? Synes dette virker lite trolig. Hva mener gamer folket? Når tar det slutt :ohmy:

 

2004:

 

 

far_screen005.jpg

 

 

 

2008:

 

 

946793_20080701_screen002.jpg

 

 

 

Jeg ser ærlig talt ikke hva som skal være så sjokkerende med det faktum at dagens grafikk vil være utdatert om fire år.

Lenke til kommentar

Klart at grafikken i Crysis kan forbedres, og den kommer til å forbedres helt til vi har fotorealistisk grafikk.

 

Det jeg savner er spill som faktisk oppfører seg realistisk og samtidig har realistisk grafikk, finnes få slike spill, Far Cry 2 blir en av dem, og håper bare det kommer flere som er enda mer realistisk.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...