Rinto Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noen som aner hva et firma som fotograferer tar for bildene sine? Noen som har solgt bolig og fått spesifisert priser på oppgjøret? Jeg har solgt og ser at prisen på bildene utgjør en forsvinnende liten andel av annonseringspakken. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mener det var snakk om ca 5000kr da vi skulle selge.. Lenke til kommentar
belowyn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kommer vel helt an på hvor mye fotografering som skal til, men jeg vet det er fotografer som tar oppdrag for rundt tusenlappen. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har hørt det samme, rundt tusenlappen. Noen tar selvsagt mange ganger den prisen, men da legger de mer jobb i det. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg kjenner noen meglere, og de av dem som benytter seg av innleide fotografer betaler rundt mellom 2000 og 3000 kroner. Litt avhengig av størrelse og ønsker. Oftest ligger det på 2500 for de sin del ved 7-10 bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå