Batnobbit Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Heisann Hver gang jeg starter det så kommer det bare: This Application requires Graphic driver Open GL 1.3 or Higher. Do you want to make a Crashlogg? Også kommer jeg på framsiden. Jeg har god nok pc, kan drive Doom 3, Call of Dut 4, Dark Messiah og Oblivion på fullt. Plis hjelp Tipper det er noe drit enkelt du skal gjøre men ett gammelt ordtak sier: Klokhet kommer av erfaring, erfaring kommer av idiothet. Takk for svar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Noe patching eller noe? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Last ned nyeste patch. Heia meg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Til Riddick eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nei til Power Puff Girls... Hva det ikke Riddick du snakket om da? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 JEg tenkte at du kanskje mente OpenGL, smartass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå