hitokiri Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vi viser deg hvordan du kan teste ut Android på egenhånd. Les mer Lenke til kommentar
SkyFlight Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Utrolig artig! Jeg er ganske overbevist om at Linux og friheten det bringer med seg er fremtiden for operativsystemer i mobiler! Ellers så kommer nok nedlastningen til å ta litt tid... filen er på 88MB og det 2-3 timer før hele filen er nede EDIT: Det gikk plutselig fortere, så nå har jeg fått prøvd den litt. Et positivt inntrykk så langt! Endret 19. august 2008 av SkyFlight Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Laster ned fort på meg så serverene er kjappe. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Paa pur f saa er dette skrevet innenfra android emulatoren for versjon 0.9 Fungerer saann passe... Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Omg. Emulator-Mobilen min gikk tom for støm, hvor laster jeg ned en lader? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Morsom måte å få testet det på, og jeg må si jeg likte det. Skal ikke se bort ifra at min neste telefon blir en med Android (eller Openmoko om det får modnes betraktelig mer). Men er det slik at Android ikke støtter multitasking? Eller er dette noe som kommer senere? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er det Android som kommer til og "konkurere" mot iPhone? har litt lyst på Androiden Lenke til kommentar
SkyFlight Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er det Android som kommer til og "konkurere" mot iPhone? He he, Android er vel så motsatt iPhone man kan få det - hvis man tenker på valgmulighetene. Jeg har inntrykk av at Android skal prøve å ta opp konkurransen mot Windows Mobile og spesielt Symbian, men utviklerne har nok ikke glemt iPhone heller vil jeg tro. Lenke til kommentar
dvyjones Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Morsom måte å få testet det på, og jeg må si jeg likte det. Skal ikke se bort ifra at min neste telefon blir en med Android (eller Openmoko om det får modnes betraktelig mer). Men er det slik at Android ikke støtter multitasking? Eller er dette noe som kommer senere? Android støtter multitasking på en litt spesiell måte. Når du åpner et nytt program, lagres det forrige programmets "state" (hvor i en liste du er, hvilken melding du har åpen osv.), og det nye programmet åpnes. Slik fortsetter det til minne begynner å nærme seg fullt, da lukkes den "tidligste prosessen" (den som det er lengst siden du hadde oppe), men den har fremdeles den lagrede "state"-en. Når du da lukker programmer, og kommer tilbake til der den lukkede prosessen skulle være, åpnes den og får den lagrede "state"-en, så menyer og lister er der hvor de var før. For en video, se her: Endret 14. september 2008 av Dvyjones Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ok, skjønner. Men hva med musikkavspilling? Går det an å høre på musikk samtidig som en surfer på nettet? Jeg fikk ikke til å spille av musikk i emulatoren, så det kan godt hende at det er fungerer allerede for alt det jeg vet. Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 kan man installere android på nokia n82? det hadde vært stilig Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det enkelt å programmere mot telefonens bluetoothfunksjonalitet i Androids SDK? Hadde vært artig å kunne trigge et program på pcen når man mottar anrop eller sms på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg