wideload Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Bildet ble tatt med kit-objektivet til en D60 (18-55mm), ISO200, f/4, ca 22mm, 1/60 (tror jeg, har ikke exif-data her akkurat nå). Croppet bildet relativt mye (høyre og venstre side, mest høyre side), en kjapp highlighting på øynene og litt sharpening. Bittlitt justering av exposure. Hun bevegde seg bittelitt akkurat i det jeg trykket helt ned, derfor noen mm ute av fokus... Endret 19. august 2008 av wideload Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kunne ikke dy meg, det øyet var knall. Bra bilde Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tøft! Hva med å sette den andre delen av bildet ved siden, med en liten avstand mellom? Lenke til kommentar
wideload Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 prinsessa har fine øyne ja Virker som folk med brune øyne blir "bedre" i slike situasjoner. Hennes søster har veldig lyseblå øyne med skarp svart kant - og ofte blir det litt små-pes å få justert det slik at hun ikke ser ut som en hissig ulv Fin edit forresten - jeg skal lage meg et par varianter da jeg kommer hjem. Ellers blir det masse knipsing fremover med mitt nye 18-200 Sigma (elsker closeups..). Sikler på en Sigma 30 f/1.4, men må bli bedre fotograf før jeg kjøper meg mer moro-saker... Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tøft! Hva med å sette den andre delen av bildet ved siden, med en liten avstand mellom? Sånn ? Igjen, ikke meningen å deraile tråden din, jeg bare kjeder meg litt og det var et kult bilde Lenke til kommentar
wideload Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, jeg synes det er helt greit jeg Artig å se andre ta utgangspunkt i det samme og produsere helt forskjellige ting... har fått en ny idé til litt komposisjon som jeg kan holde på med i kveld Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tøft! Hva med å sette den andre delen av bildet ved siden, med en liten avstand mellom? Sånn ? Igjen, ikke meningen å deraile tråden din, jeg bare kjeder meg litt og det var et kult bilde Jeg tenkte på et akkurat likt utsnitt av venstre del som det høyre. Så plassere disse paralellt med kanskje et sort mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå