mediamulti Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Skal bygge meg en HTPC og basserer meg på hardware.no anbefalinger. Kommer nok til å bytte ut Bluray brenneren med en leser, men resten tenkte jeg å beholde. Det jeg lurte på med dette oppsettet er om jeg kan bruke Optisk kabel melom hovedkortet og reciveren, eller må jeg bytte hovedkort da? Eventuelle andre komentarer om Hardware.no sitt forslag er seff også hjertlig velkomne https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=26868 Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ville byttet ut kabinettet til Antec Fusion 430 Keyboardet til Logitech DeNivo Edge CPU kjøler til Scythe Ninja Mini Så kan du fjerne: Corsair VX 450W Snapstream Firefly Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000 Lenke til kommentar
koks Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg ville valgt et annet hovedkort, så vidt jeg kan se er det ikke firewire på det anbefalte hovedkortet (kjekt for f.eks. tv-kortene til Digital Everywhere). Ikke optisk S/PDIF heller. Mulig jeg tar feil, da jeg ikke har tatt noen grundig research, og hvis du vet at du ikke kommer til å trenge det er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
mediamulti Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Har nå oppdatert handlevognen med Antec kabinet.. Har også lagt til ett annet hovedkort "Gigabyte GA-MA78GM-S2H, håper dette passer med de andre komponentene. Tror kanskje at dette har det jeg er på jakt etter: optisk utgang og firwire. Eneste jeg mangler nå er at at jeg skulle hatt WIFI, men kan vel bare bruke en USB'dings til jeg får lagt opp nettverkspunkt. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=80652 Lenke til kommentar
koks Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja, Gigabyte GA-MA78GM-S2H har både optisk utgang og firewire. Grunnen til at jeg var oppmerksom på det er at jeg også trengte det når jeg bygde HTPC WLAN dongle kan jeg anbefale denne: Linksys WUSB600N. Dual band og draft-n, bør være ganske fremtidsrettet. Hvis du f.eks. skal streame innhold og bor i tettbebygd strøk er det en fordel å kunne bruke 5GHz-båndet, da det er mye færre naboer som har dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå