archongamer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Sitter å rydder i musikkbibloteket mitt, og har nå kun igjen ca 20 album som Winamp nekter å la meg endre file info/tags, og får kun beskjed om at "Cannot save metadata- File is read only!". Når jeg åpner file info på en av sangene er det blankt, og feilbeskjeden kommer når man har hentet inn info og skal lagre. Noen som vet hva som er galt? Ser at noe lignende skulle blitt ordnet med den versionen av Winamp (5.541) , men dette er versionen jeg har, så helt ordnet er det kanskje ikke. Endret 19. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Sjekket at filene på disken ikke er read only? Har opplevd det noen ganger at filer som er kopiert fra en CD (ikke rippet) er blitt satt som read-only. Endret 19. august 2008 av Ekko Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Nå går jeg på mappen hvor jeg har filene og selve mappen er skrivebeskyttet, mens hver enkelt sang ikke er dette. Prøvde å fjerne skrivebeskyttelsen på selve mappen, men hver gang kommer den automatisk tilbake på skrivebeskyttet, og da er jeg inne som administrator. Disse filene og mappene som ikke vil la seg endre i winamp er prikk like som mappene og filene som vil la seg endre ut fra hva jeg kan se. Føler meg grønn her nå Edit: LØST!!! Kopierte sangene over i en ny mappe og rescannet media library i winamp og der var informasjon og platecover i orden. Mistenker å rescanne var det som egentlig gjorde susen, men lagde nå ny mappe når jeg først var i gang. Endret 19. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå