abene Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Gratisprogrammet Screamer Radio er nå blitt oppdatert. Les mer Lenke til kommentar
Janti Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Gratisprogrammet Screamer Radio er nå blitt oppdatert. Les mer Jeg "bladde forbi" denne artikkelen flere ganger før jeg tenkte: La meg se hva det er snakk om likevel. For, tenkte jeg, å få tilgang til hundrevis av radiostasjoner er jo ikke særlig spennende all den stund jeg jo har Screamer-Radio, som gir tilgang til tusenvis. Men så viste det seg at artikkelen handler nettopp om Screamer-Radio. Ta gjerne litt mer i i overskriften! Jan Endret 19. august 2008 av Janti Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ingen som har noe tilsvarende, med bra grensesnitt, som fungerer på wm6 mobiler? Feks Diamond. Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Endelig, det var på tide. Husker jeg alltid brukte beta versjonen, for den hadde en funksjon jeg likte (husker ikke helt hvilken) men den kræsja konstant. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Genialt! Akuratt hva jeg har lett etter Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Første intrykk, ang. Norske kanaler: - Døde linker? - Mener noen av streamene finnes i bedre kvalitet? - Media info (via RSS?) hadde vært kult (men ikke forventet). Lenke til kommentar
Janti Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Første intrykk, ang. Norske kanaler:- Døde linker? - Mener noen av streamene finnes i bedre kvalitet? - Media info (via RSS?) hadde vært kult (men ikke forventet). Ja, det virker som om ikke alle lenkene er oppdatert. Du har rett i at en del av strømmene finnes i bedre lydkvalitet. Jeg har et par ganger skrevet inn til forumet og gitt beskjed om en bedre strøm, og de har fikset det. Jan Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Denne versjonen er full av bugs Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Denne versjonen er full av bugs Ser det samme her. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne. Akkurat nå, for eksempel, skjer det ingenting når jeg høyreklikker på ikonet i systray (skulle jo dukket opp en meny), og jeg får ingenting listet opp under Europe K-Z og Oceania. Da jeg fikk startet en tilfeldig stasjon og trykket på stopp, ble plutselig "Presets" erstattet med "Recording" i menyen. Jeg får nå plutselig opp menyen ved å høyreklikke på systray-ikonet, men nå er BÅDE Europe A-J og Europe K-Z borte. Andre gangen jeg forsøker å navigere inn forsvant "by Region" helt. Og nå tredje gang jeg høyreklikker på systray-ikonet er "Presets" borte der også, så nå får jeg ikke startet noe som helst. Trykket på Recording, selv om jeg ikke spiller noe. DA kom Presets tilbake i menyen i programmet - men Europe K-Z og Oceania er like tomme - og nå kan jeg igjen ikke høyreklikke på ikonet i systray. Velger en stasjon, spillingen setter i gang, men nok en gang blir "Presets" erstattet med "Recording". Jeg er virkelig imponert. "Stable release". Right. *uninstall* Endret 19. august 2008 av KAS Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har ingen av de problemene du klager over. Derimot er det en del døde linker i lista over norske stasjoner... Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Heller ikke jeg har de problemene du snakker om, opplever bare noen døde linker her og der... Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Denne versjonen er full av bugs Ser det samme her. Vet ikke engang hvor jeg skal begynne. Akkurat nå, for eksempel, skjer det ingenting når jeg høyreklikker på ikonet i systray (skulle jo dukket opp en meny), og jeg får ingenting listet opp under Europe K-Z og Oceania. Da jeg fikk startet en tilfeldig stasjon og trykket på stopp, ble plutselig "Presets" erstattet med "Recording" i menyen. Jeg får nå plutselig opp menyen ved å høyreklikke på systray-ikonet, men nå er BÅDE Europe A-J og Europe K-Z borte. Andre gangen jeg forsøker å navigere inn forsvant "by Region" helt. Og nå tredje gang jeg høyreklikker på systray-ikonet er "Presets" borte der også, så nå får jeg ikke startet noe som helst. Trykket på Recording, selv om jeg ikke spiller noe. DA kom Presets tilbake i menyen i programmet - men Europe K-Z og Oceania er like tomme - og nå kan jeg igjen ikke høyreklikke på ikonet i systray. Velger en stasjon, spillingen setter i gang, men nok en gang blir "Presets" erstattet med "Recording". Jeg er virkelig imponert. "Stable release". Right. *uninstall* samme problemene som jeg har Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kun en og annen død link her. Denne fungerer over all forventning. Denne radioen blir med meg på usb-pinnen fra nå av Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Tenker jeg venter til den fungerer bedre...holder meg til den gamle versjonen. Vil ikke ha noe prakk Eller...må jo prøve Endret 20. august 2008 av mX Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ny verson ute i dag forresten.. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ny verson ute i dag forresten.. Jeg har de samme problemene med den nye versjonen Ikke bra dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå