anbar Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Som topicen sier, Min htc touch cruise touchscreenskjerm responderer ikke på tastetrykk. Kom etter at jeg resettet den (soft) fordi den hadde fryst seg. har tatt inn og ut batteriet men samme feil. Meget irriterende fordi jeg ikke har tatt backup på to måneder, så mange numre som er gone... edit: skal sende den til butikk for rep. Endret 19. august 2008 av anbar Lenke til kommentar
anbar Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) leverte den til mcare på storo som sendte den av gårde til Delta service som brukte nesten 4 uker på å fikse den. Skjermen ble byttet samt hovedkort. Det var visst en "sjelden" feil (1-5 av 1000), men koselig å få skrapefri skjerm igjen. edit: meget skuffet har jeg oppdaget at lyden i telefon fungerer ikke, men fra høytaler funker. leveres tilbake på service Endret 20. september 2008 av anbar Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 da har jeg fått den tilbake med nytt hk og høytaler. Men nå restarter den seg i looper (alltid 3 ganger) når den mottar en samtale... Back to service. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Etter en måneds tid fikk jeg den tilbake fra mcare/delta. Dog har jeg fått ett nytt problem. Simkortleseren er defekt etter en natts oppladning. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg er så uheldig... Kunne jeg bare fått en gjentagende feil... Nå må sende den enda en gang... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 og igjen fikk jeg den tilbake med samme feil... nå reklamerer jeg... Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Utrolig, alt jeg kan si. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hehe... jeg må virkelig si at du har vært uheldig ja. Selv etter å ha jobbet i butikk i seks år (fotobutikk riktignok, men digitalkamera kan også ha mye rare feil) har jeg ikke opplevd en eneste person som har hatt så mange ulike feil på samme gjenstand. Jeg må innrømme at det høres ut som hevingsgrunnlag, til tross for at det ikke er samme feil. Et så klart mandagsprodukt vil jeg påstå at enhver forhandler vil være villige til å hjelpe deg med å få byttet/hevet kjøpet. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg fikk desverre ikke lov til å reklamere til butikk, det måtte gå gjennom htc. Så jeg ringte htc, htc visste ikke helt hva de skulle gjøre annet enn at jeg skulle levere den tilbake en gang til... Så nå har mcare sendt telefonen min til deltaservice, forhåptenligvis får jeg en ny nå. Men samtidig blir det fryktelig vanskelig å hente den/levere den til service igjen, fordi jeg flytter til tyskland idag. Urgh, rett før jeg kjøper meg ny mobil. Men jeg tar denne siste runden før noe mer skjer. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Vel, nå har jeg fått den tilbake igjen. Ikke fått ny, men absolutt hele innmaten er byttet ut, og til np (tre dagers bruk) fungerer den foreløpig. Synes riktignok jeg burde fått kompensasjon fra htc for venting og fravær av produktet. Bare undres: noen andre som har hatt lignende problemer med sin htc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå