Gå til innhold

Disse kristne misjonærene

Anbefalte innlegg

Du har ikke merket at de setter foten mellom døråpningen så du ikke får lukket døra?

Jeg har aldri erfart noe slikt. Jehovas Vitner gjør ikke sånt. Det gjør heller ikke mormonerne. De tvinger ikke religionen på folk, de er ikke dumme selv om du kanskje tror det.

Nå må du bremse ned.. Har selv opplevd dette BÅDE hos meg selv og hos min mor og far og bestemor og bestefar.. At de setter foten imellom når du skal lukke igjen døren. Så slikt gjør de jo! Frekke som flatlus!

Men de gjør det hvis de føler at de ikke har fått sagt nok tull... :no:

Hva mormonere gjør vet jeg ikke, for jeg har aldri hatt dem på døren da jeg kun har truffet dem ute på gaten, der de av naturlige årsaker ikke kan sette foten innenfor døren....

Sa dere at dere ikke var interessert? Om de virkelig gjorde det går det imot hva de skal gjøre. De skal ikke tvinge seg inn på folk med makt. De vil overbevise folk, og å oppføre seg såpass truende kommer ikke til å overbevise noen.

Naboen til bestemor fekk besøk av nokre JV ein gong. Medan dei sat i stova og snakka så lurte nokre andre JV inn gangen og opp på loftet for å stela. Heldigvis høyrde ho at det var nokon oppe så ho jaga dei vekk før dei fekk med seg noko verdifullt. Så vidt eg veit har ikkje bygda hatt fleire JV på vitjing og godt er det.

De samler informasjon. Hørte i alle fall om at en eller annen stor sekt driver med det og lagrer folk i en database hvor de har hvilket politisk syn denne personen har på grunnlag av bøkene i bokhylla osv. Men kan ikke støtte det opp i det hele tatt, jeg tror ikke på det sjøl en gang, høres ut som en vill konspirasjonsteori :p Men man kan jo ha i det bakhodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å si høflig at du ikke er interessert og lukke døren? SÅ innpåslitne er de ikke.

Ikke det?

Du har ikke merket at de setter foten mellom døråpningen så du ikke får lukket døra?

har noen i nærområdet her som driver på slik...

Så her er det bare å smelle igjen døren så ben og knokler spruter!

Jeg har aldri erfart noe slikt. Jehovas Vitner gjør ikke sånt. Det gjør heller ikke mormonerne. De tvinger ikke religionen på folk, de er ikke dumme selv om du kanskje tror det.

Ok, da var det helt sikkert noen ateister som hadde kledde seg ut som JV for å gjøre de mere upopulær :blush:

Lenke til kommentar
Hva med å si høflig at du ikke er interessert og lukke døren? SÅ innpåslitne er de ikke.

Ikke det?

har noen i nærområdet her som driver på slik...

Så her er det bare å smelle igjen døren så ben og knokler spruter!

Ok, da var det helt sikkert noen ateister som hadde kledde seg ut som JV for å gjøre de mere upopulær :blush:

Ohhh bogger, avslørt ... :) Er fæl til å kle meg ut som en JV ser du :blush:

Lenke til kommentar
Nå må du bremse ned.. Har selv opplevd dette BÅDE hos meg selv og hos min mor og far og bestemor og bestefar.. At de setter foten imellom når du skal lukke igjen døren. Så slikt gjør de jo! Frekke som flatlus!

Det samme kan en si om negere og pakistanere, og jeg mener alle sammen. Idioter hele gjengen :roll: .

(Nei, det var ikke seriøst men, men poenget forblir det samme, noen kommer sikkert til å ignorere det.)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Det samme kan en si om negere og pakistanere, og jeg mener alle sammen. Idioter hele gjengen :roll: .

(Nei, det var ikke seriøst men, men poenget forblir det samme, noen kommer sikkert til å ignorere det.)

Hæ? Hva er det egentlig du mener med dette? Hvorfor skulle noen ignorere hva?

Lenke til kommentar

Hele Jehovas vitner er forferdelige fordi du har opplevd et par plagsomme?

Så sa jeg at det samme kan sies om utlendinger siden jeg har hatt noen negative erfaringer med de, og parantesen var til for å vise at jeg ikke mente det jeg sa med utsagnet og at noen kom til å ignorere poenget, noe du har gjort blandt annet her.

Lenke til kommentar
Hele Jehovas vitner er forferdelige fordi du har opplevd et par plagsomme?

Så sa jeg at det samme kan sies om utlendinger siden jeg har hatt noen negative erfaringer med de, og parantesen var til for å vise at jeg ikke mente det jeg sa med utsagnet og at noen kom til å ignorere poenget, noe du har gjort blandt annet her.

Og det hadde med saken å gjøre? Hadde du lest hele tråden istedenfor å skulle plukke meg hadde du sett at jeg svarte på en påstand om at JV IKKE satte benet i døren.... Jøss, så vanskelig dette skulle være da? Jeg har da aldri sagt at ALLE er det, har jeg det? Jeg sa at jeg har OPPLEVD det han påsto aldri hadde hendt også vips, har jeg forbrutt meg i flere tråder også! Var det noe mer du gjerne vil lette ditt hjerte for eller? :mad:

Lenke til kommentar
At Jehovas Vitne ikke er "slemme" fordi enkeltindivider tar seg sine friheter. Det var dette med å skjære osv osv.

Det er enkeltmenneskene du kan "hate", og ikke nødvendigvis beskylde "organisasjonen".

Kan egentlig ikke se at jeg har skrevet alle eller om noen organisjasjon heller jeg, men det klarer du? Som jeg sa, jeg sa ikke alle, jeg sa noen da jeg svarte på påstanden at INGEN satte foten i døren.... Sukk. Vel, så sier vi det. Er det greit nå? :roll:

Eller er det mer du skal ta meg for?

Lenke til kommentar
Det er nok å overdrive, men å få dem til å slutte med misjoneringen hadde vært flott. Eller utdanne de fleste av dem i biologi, astronomi og fysikk. ;)

Tror ikke de er mottagelige for slik info. Det MÅ begynne på gud hvis da skal ha noen glede av det. De fleste, velger å forbli ignorante og ta vekk/ikke høre/lese om andre ting som ikke stemmer med læren fra deres store hjernekrymper gud.. :) Men dem om det. Det dumme er jo at de er så forelsket i jesusen sin at de bare må ut og si dette til andre..... :(

Lenke til kommentar
Det er nok å overdrive, men å få dem til å slutte med misjoneringen hadde vært flott. Eller utdanne de fleste av dem i biologi, astronomi og fysikk. ;)

Den mest kristne personen jeg kjenner er naturfaglæreren min :yes:

Tror lærern din det h*n sier i timene selv? Spesielt evolusjon, jordens alder osv ;)

Lenke til kommentar

Den mest kristne personen jeg kjenner er naturfaglæreren min :yes:

Tror lærern din det h*n sier i timene selv? Spesielt evolusjon, jordens alder osv ;)

Jeg har aldri spurt. Men han lærer oss det uten å snakke om kreasjonisme o.l alternative "teorier".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...