Gå til innhold

Disse kristne misjonærene

Anbefalte innlegg

Eller hva dem enn er..

Gamle folk som kommer med blader ,vakttårnet og greier.

Er dette jobben dems eller gjør de dette frivillig?

fyfaen er så lei av å få dem på døra hele tia.

Dessuten er dem faen meg frekke også

spør og graver om ting som dem ikke har noe med å gjøre...

de pleier å komme når mor er hjemme.

Fikk de nettopp på døra og mor var ikke hjemme.

jeg åpnet opp

samtalen lød slik

gamle dama: Mor?

jeg:hu er ikke hjemme

gamle dama:hvor er hun?

jeg:hos tannlegen:

gamle dama:har et par blader her som du kan få (vakttårn pisset.

jeg:ok,(irritert).

gamledama :jobber du eller går du på skole?

jeg:jskole

gamle dama:takka for seg og gikk.

Ble småforbannet etter at jeg fikk tenkt etter.

neste gang de kommer skal jeg faen meg kjefte på dem og be dem pelle seg helller til en muslimsk husstand og preike for dem....

FORBANNA HELVETES KRISTNE MISJONÆR JÆVLER

SLUTT Å KOM PÅ DØRA TIL FOLK HELE TIA.

FORBANNA DRITTFOLK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Jehovas Vitner gjør dette frivillig. Jeg selv synes det bare er hyggelig å snakke med folk selv, så jeg inviterte de inn en gang jeg fikk de på besøk. De klarte jo selvsagt ikke å overbevise meg til å bli et Jehovas Vitne, men det var jo en intressant diskusjon.

Lenke til kommentar
Tror Jehovas Vitner gjør dette frivillig. Jeg selv synes det bare er hyggelig å snakke med folk selv, så jeg inviterte de inn en gang jeg fikk de på besøk. De klarte jo selvsagt ikke å overbevise meg til å bli et Jehovas Vitne, men det var jo en intressant diskusjon.

1 gang er ok.

men disse jævla gamle damene har vært her flere ganger.

ca 3-4 ganger i mnd.

og dette har pågått i ca 8-9 år..

vi flytta for 8 år siden uten å si noe om adr til dem.

men plutselig er dem her..

helt sprøtt hvordan de har fått tak i nye adressen...

men neste gang jeg treffer dem så blir det kjefting og smelling fra min side hvertfall.

Lenke til kommentar
Du kan jo bare si at du ikke er noen religiøs person istedenfor å kjefte å smelle, og deretter lukke døren. De ønsker jo bare det beste som regel.

er forbanna fordi de oppfører seg som om de bestemmer over deg.

spør og graver om masse rart personlig..

neste gang skal jeg be dem dra til helvete.

Lenke til kommentar

-Eller du kan sette på noe koslig musikk av Slipknot (People = shit f.eks) på fulle mugger, gå ut i bar overkropp med litt teaterblod skvettet her og der og si at dere er midt i en geiteofringsrite, at neste punkt er en heftig orgie og invitere dem inn.... :p

Lenke til kommentar
Gi dem heller et hefte som forklarer evolusjon, big bang og naturlig seleksjon. Da vedder jeg på dem blir så redde at dem springer vekk med halen mellom beina, og aldri kommer tilbake. :)

En lur ide. Jeg tok meg tid til å forklare evolusjon til JV'ene som banket på døren min et par ganger i året og vips, de var vekk som svisker og har etter det valgt å forbli borte!!! (Tror ikke de ble borte FORDI de trodde på evolusjons teorien da... :) )

Som Winston Churshill sa det (bare lettere omskrevet av meg) :

"Skal du ta livet av en religion koster det ikke noe å være høffelig".. :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Årsaken til at JV går fra hus til hus er fordi

Jesus Kristus påla alle sine disipler det ansvar å evangelisere. Han sa rett ut at de skulle forkynne det gode budskap om Riket. (Matt. 24: 14; Apg. 10: 42).Hans første disipler snakket om Riket uten opphold — ikke bare på de stedene der de kom sammen for å tilbe, men overalt hvor de traff folk, og ved å gå fra hus til hus. (Apg. 5: 42; 20: 20).

Hvis du ikke liker at de kommer på døra de så si ifra på en høflig måte.

Lenke til kommentar

Jeg fikk brosjyren fra broren min etter at han hadde åpnet døra. Straks jeg skjønte hva det var henta jeg lighter og stakk hodet ut vinduet (de stod nå på trappa til naboen) og ropte "Dra til helvete jævla ******" etc, mens jeg brant vakttårnet. De fikk halen temmelig fort mellom beina og stakk.

Dette gjorde jeg etter at et halvbrent vakttårnet med tegnede opp-ned kors over postkassen hadde holdt pakket borte i årevis der jeg bodde før.

Anti-misjonering er gøy for kropp og sjel!

Lenke til kommentar
Hva med å si høflig at du ikke er interessert og lukke døren? SÅ innpåslitne er de ikke.

Ikke det?

Du har ikke merket at de setter foten mellom døråpningen så du ikke får lukket døra?

har noen i nærområdet her som driver på slik...

Så her er det bare å smelle igjen døren så ben og knokler spruter!

helvete111:

Du vil virkelig bli kvitt dem?

Ikke noe problem!

1. Inviter de inn på kaffe og sørg for å ha en real dose epicac liggende klar.

2. Være hyggelig og imøtekommende, og for de rikelig med kaffe og kaker.

3. Slå krone og mynt med en venn om hvem som skal vaske opp.

Slik fungerer epicac:

http://www.ekornveien.com/v-ting/EnAnderledesHagefest.wmv

http://uk.youtube.com/watch?v=nt4rUpM19YU

Endret av analkløe
Lenke til kommentar
Hva med å si høflig at du ikke er interessert og lukke døren? SÅ innpåslitne er de ikke.

Ikke det?

Du har ikke merket at de setter foten mellom døråpningen så du ikke får lukket døra?

har noen i nærområdet her som driver på slik...

Så her er det bare å smelle igjen døren så ben og knokler spruter!

Jeg har aldri erfart noe slikt. Jehovas Vitner gjør ikke sånt. Det gjør heller ikke mormonerne. De tvinger ikke religionen på folk, de er ikke dumme selv om du kanskje tror det.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

Jeg har aldri erfart noe slikt. Jehovas Vitner gjør ikke sånt. Det gjør heller ikke mormonerne. De tvinger ikke religionen på folk, de er ikke dumme selv om du kanskje tror det.

Nå må du bremse ned.. Har selv opplevd dette BÅDE hos meg selv og hos min mor og far og bestemor og bestefar.. At de setter foten imellom når du skal lukke igjen døren. Så slikt gjør de jo! Frekke som flatlus!

Men de gjør det hvis de føler at de ikke har fått sagt nok tull... :no:

Hva mormonere gjør vet jeg ikke, for jeg har aldri hatt dem på døren da jeg kun har truffet dem ute på gaten, der de av naturlige årsaker ikke kan sette foten innenfor døren....

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Naboen til bestemor fekk besøk av nokre JV ein gong. Medan dei sat i stova og snakka så lurte nokre andre JV inn gangen og opp på loftet for å stela. Heldigvis høyrde ho at det var nokon oppe så ho jaga dei vekk før dei fekk med seg noko verdifullt. Så vidt eg veit har ikkje bygda hatt fleire JV på vitjing og godt er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...