Øystein.F. Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Du trudde kanskje at livet til ein speljournalist baserte seg på boothbabes, vin og sang. Tru om igjen. Les mer Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, polakker er vel og bra. Men jeg har en verre. Tok ifjor vinter bussen fra Stavanger via Kristiansand og Oslo, til Trondheim. 17 1/2 time med barneskrik, bleieskift, ikke noe å drikke (vi stoppet en gang). Skal bli artig og se hvordan messen utvikler seg. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er bra at Gamer.no har folk på denne messen, dette er jo veldig spennede å lese om Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, polakker er vel og bra. Men jeg har en verre. Tok ifjor vinter bussen fra Stavanger via Kristiansand og Oslo, til Trondheim. 17 1/2 time med barneskrik, bleieskift, ikke noe å drikke (vi stoppet en gang). Skal bli artig og se hvordan messen utvikler seg. Hvordan klarte du å finne en buss som tok en såpass lang omvei? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Håper intenst på annonsering av eksklusive storspill til PlayStation 3. Gleder meg til å følge messen. Til skribent: Kult du er fra Førde - beste byen i landet Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Haansi: Spør heller hvordan SAS greide å finne en buss som tok en så stor omvei. Dette var under julerushet, og jeg skulle hjem på juleperm. Flyet mitt blir naturligvis innstilt, og there we go: busshelvete. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe, polakker er vel og bra. Men jeg har en verre. Tok ifjor vinter bussen fra Stavanger via Kristiansand og Oslo, til Trondheim. 17 1/2 time med barneskrik, bleieskift, ikke noe å drikke (vi stoppet en gang). Skal bli artig og se hvordan messen utvikler seg. Ble selv sittende 13 timer på en vanlig rutebuss med en gal, gal bussjåfør i Thailand (mellom Chiang Mai og Khon Kaen). Ikke min forestilling av en fantastisk tur akkurat, men vi klarte oss jo. Selv om hjertet hoppet samtlige ganger han satte bussen i fri og lot det stå til i svingete nedoverbakker langs bratte stup. Så en litt bråkete buss fra Stavanger til Oslo høres ikke så altfor ille ut^^ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har enda ikke tatt kveld etter å ha kjørt fra Tromsø i går kveld, til Molde i dag formiddag (170 mil) - dere vet ikke hva trøtt er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg