Foleson Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Samme erfaring med Amentio`s eksterne lager\leverandører; 6 artikler bestillt ( samtlige "på lager" ) 3 artikler motatt, i 3 forskjellige forsendelser. Mangler altså d.d 3 artikler og bestillte for 2 uker siden. Det er blir vanskelig å forsvare lave priser med så lav leveranse kvalitet. SOm jeg skrev i mitt forrige innlegg: Ring til Amentio og spør om hva som er årsaken. Du kan sitte å vente samtidig som du blir mer og mer irritert, eller du kan ringe og få en avklaring med en gang. mest sannsynlig henger det på underleverandøren, og med mindre du gjør Amentio oppmerksom på det så risikerer du å vente og vente og vente.. Bestillinger foretatt hos Amentio krever litt egeninnsats, men de faa minuttene i telefonen betaler seg i lave priser. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei, ser på tabellen din og tror du har misforstått litt. Ser du at det står På lager/ETA. ETA betyr jo som kjent Estimated Time of Arrival, så det er antall dager du må vente på varen. (Og ja, jeg bare tuller) Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 hehe, ^^ vel, da har jeg fått resten av delene, og må si at det var så digg å pakke opp 24" og starte hele pc'n, at alle sure miner ovenfor Amentio er glemt ^^ Skal bare huske å ta meg god tid nestegang det blir noe handel BTW: Samsung 245b er en SUPER skjerm! =D Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror mange er litt bortskjemte, og det kan de godt være, men velger en Amentio må en nesten regne med noen små hiccups. 90% av ordrene mine i fra Amentio kommer i løpet av 1-2 dager, men enkelte ganger tar det lengre tid. Og det må en jo bare leve med Telefonsupporten til Amentio er bra den, så ring dit om det tar lang tid, men ikke bare en dag etter at du har lagt inn bestilling Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Har ringt og snakket flere ganger underveis. Gikk nesten 2 uker å få varene, og det er litt i meste laget uten at de sier at det kan ta så lang tid. Men, det kom nå til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå