Gå til innhold

Min erfaring med Amentio.no

Anbefalte innlegg

Samme erfaring med Amentio`s eksterne lager\leverandører;

6 artikler bestillt ( samtlige "på lager" ) 3 artikler motatt, i 3 forskjellige forsendelser.

Mangler altså d.d 3 artikler og bestillte for 2 uker siden.

Det er blir vanskelig å forsvare lave priser med så lav leveranse kvalitet.

SOm jeg skrev i mitt forrige innlegg: Ring til Amentio og spør om hva som er årsaken. Du kan sitte å vente samtidig som du blir mer og mer irritert, eller du kan ringe og få en avklaring med en gang. mest sannsynlig henger det på underleverandøren, og med mindre du gjør Amentio oppmerksom på det så risikerer du å vente og vente og vente.. Bestillinger foretatt hos Amentio krever litt egeninnsats, men de faa minuttene i telefonen betaler seg i lave priser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, ^^

vel, da har jeg fått resten av delene, og må si at det var så digg å pakke opp 24" og starte hele pc'n, at alle sure miner ovenfor Amentio er glemt ^^

Skal bare huske å ta meg god tid nestegang det blir noe handel ;)

BTW: Samsung 245b er en SUPER skjerm! =D

Lenke til kommentar

Tror mange er litt bortskjemte, og det kan de godt være, men velger en Amentio må en nesten regne med noen små hiccups. 90% av ordrene mine i fra Amentio kommer i løpet av 1-2 dager, men enkelte ganger tar det lengre tid. Og det må en jo bare leve med :)

Telefonsupporten til Amentio er bra den, så ring dit om det tar lang tid, men ikke bare en dag etter at du har lagt inn bestilling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...