Gå til innhold

Utorrent får Vista x64 til å fryse.


JFM

Anbefalte innlegg

Hei.

 

OS: Windows Vista Ultimate x64 Sp1 med alle updates

 

Hardware: Se signatur

 

Utorrent: 1.8 / 1.7 (har testet begge)

 

I sommer kjøpte jeg meg ny maskin. Har bare hatt problemer fram til nå. Problemet mitt nå er at Windows fryser når jeg kjører utorrent. Maskinen fryser alt fra 2-30min etter at jeg starter utorrent. Får ikke bluescreen. Alt bare fryser. Det eneste jeg kan gjøre er å restarte maskinen på "power"-knappen på kabinettet.

 

Her er en med lignende problem: http://forum.bitdefender.com/index.php?sho...tart=#entry9826

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt forslag er å gjenopprette maskinen din til en dato du vet det virket. Men da må du huske å ta sikkerhetskopi av innholdet som er opprettet før det.

 

Lykke til.

 

SpecialForce

Det har ikke funka på denne maskinen før. Kjøpte meg jo ny pc for ikke så lenge siden

Lenke til kommentar
Da er det egentlig lite å fikse på når man ikke vet hva problemet er. Vet du om du har gjort noen instillinger som er litt i grenseland i forhold til din datakunnskap?

 

SpecialForce

 

Jeg har gjort ting på akkurat samme måte som jeg gjorde på min gamle maskin (som hadde Win XP). Eneste jeg har gjort anneledes nå er at jeg bruker drivere for 64bit Vista

Lenke til kommentar

Jeg kan virkelig ikke fatte at utorrent skal kræsje maskinen din. Men jeg vet dessverre ikke hva du gjorde med din maskin med windows xp. Så du kan kanskje benytte litt tid på å fortelle oss alle litt om hva du gjorde med din windows xp maskin. Men bruker du peerguardian så kan jeg fortelle deg at det ikke fungerer på windows vista. 64 bits kan også være litt problematisk ettersom alt er mer tilrettelagt for 32 bits. Men dette vil nok bedre seg med tiden.

Lenke til kommentar
Det kan jo alltids væe et driver eller hardware problem. Prøv å sikkerhetskopier alt og send den inn som en garantisak til produsenten.

Men jeg har jo bygd maskinen sjøl.

 

 

Dette er ikke hardware relatert, test ut det jeg skrev over først, dvs test uten firewallen på pcn og skum igjennom innholdet i linken jeg la ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...