Xell Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Før det opp. Det viser at du har jobba og vært ute på arbeidsplasser. Du kan ta med (eventuelt kopi) av atestene som bevis for at du ikke jukser på CV. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 mange(bla. jobben jeg linket til) setter personlighet og innstilling langt forran erfaring og CV. så lenge du har interessen og er innstillt på å lære så bør du kunne få en 1-2 linje support ganske greit. men, jo mer relevant du har på cv`n jo bedre, spess når du ikke har noe annet når du har 40 års erfaring bør du kanskje ikke ha med de 2 ukene du jobbet på en it-bedrift, men nå ville jeg absolutt anbefalle deg å ta det med Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvis du har jobba hver sommer siden du gikk på barneskolen så sier det gnaske mye om både personlighet og instilling. Litt av det jeg prøver å få med i tidligere kommentar er at når man er ung og skal søke sin føste jobb (eller sommerjobb eller helgejobb) så er det meste av hva man kan putte av erfaring på CVen relevant. Etterhvert som man får mer jobberfaring rydder man opp i CVen og tar bare med ting som er relevant for den bestemte søknaden CVen er vedlagt. Feks når jeg søkte mine første (relevante) sommerjobber under studiene så hadde jeg med alt fra instruktør for aspirantgruppe i skolekorpset til jordesjef på jordbæråkeren (arbeidsleder for sesongarbeidere ), men når jeg søkte fast jobb etter studiene brukte jeg sommerjobbene som jeg hadde hatt som var relevante. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå