Lifeform Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei, Jeg er på utkikk etter et brukervennlig og flott fotogalleri som skal brukes til innsending av egne bilder til en webside. Kjenner til Gallery Mentalto... gallery.mentalo.com. Dette er brukervennlig og flott, men jeg synes liksom det mangler en skikkelig flott flash-funksjon for visning av bilder. Noen som har noe annet tips til like flott fotogalleri med mulighet for å registrere seg for nye brukere? Har sett det er en del sider som har sånn flott flash-visning av bildene. Maksimerer seg opp... toner ned bakgrunnen til sort/mørkt og det er mulig å bla frem og tilbake i bildene. Noen som kjenner til hva denne effekten heter og om det er noen av galleriene som har en slik funksjon? Ref. bildevisningen av produktene til f.eks.Sluker.no Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Ikke akkurat det du spør etter, men denne synes jeg er ganske fin. Men den har vel ikke muligheten for brukere og denslags tror jeg... Se også på den som heter Simpleviewer. http://www.airtightinteractive.com/projects/postcardviewer/ Endret 19. august 2008 av ThuleAudio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå