asicman Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er på jakt etter en CD spiller som også har nettverkstilkopling slik at man spille av FLAC over nettet fra PC, enten via NFS eller SMB. Helst med S/PDIF. Jeg vil ikke ha disk som surrer i CD-spilleren. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva med en Squeezebox? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Hva med en Squeezebox? Men den har vel ikke CD? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Men du vil jo ikke ha en disk som surrer i CD-spilleren? Hva skal du da egentlig med en CD-spiller? Siden du er på jakt etter noe som spiller av FLAC-filer via nettverket så har du jo musikken i filformat? Og da gjør jo Squeezeboxen jobben utmerket. Og dersom du absolutt må ha en CD-spiller så kjøper du det utenom, som en tilleggskomponent. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Men du vil jo ikke ha en disk som surrer i CD-spilleren? Hva skal du da egentlig med en CD-spiller? Spille CD'er. Harddisker bråker ofte en del. CD'er som spinner på 1X bråker ikke (like mye). Hadde håpet på bare en boks i stedet for 2. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Da mistforstod eg. Et synonym for CD kan være disk, så eg tolket det dithen at du ikke ville ha en cd-spiller med en cd(compact disk) som spinner i. Et utsagn som selvfølgelig ikke innehold mye logikk. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Da mistforstod eg. Et synonym for CD kan være disk, så eg tolket det dithen at du ikke ville ha en cd-spiller med en cd(compact disk) som spinner i. Et utsagn som selvfølgelig ikke innehold mye logikk. Jeg burde ha brukt "harddisk" i stedet for "disk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå