Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 dette var knall, drit gøy i co-op. men synes det var litt slapt av dem og ikke fikse mer på spillet, bedre teksturer osv, HD oppløsning, spillet er klin likt bortsett fra de har lagt til motion blur. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 dette var knall, drit gøy i co-op.men synes det var litt slapt av dem og ikke fikse mer på spillet, bedre teksturer osv, HD oppløsning, spillet er klin likt bortsett fra de har lagt til motion blur. Ja, de skulle gjort som Rare hadde tenkt til å gjøre med Goldeneye 64, at man kunne velge mellom HD eller LD( ), og i tillegg kunne velge widescreen. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er det mulig å spille co-op på samme konsoll, som med Doom? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 dette var knall, drit gøy i co-op.men synes det var litt slapt av dem og ikke fikse mer på spillet, bedre teksturer osv, HD oppløsning, spillet er klin likt bortsett fra de har lagt til motion blur. Det er litt av sjarmen. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) jaja dette er ikke duke nukem forever. Spillet skal jo være nostalgisk. Synes de gjorde en god jobb med portingen Endret 25. september 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fler enn meg som har problemer med motion sickness når man spiller dette? Spiller på en 46" TV, og jeg merket at jeg måtte gi meg når jeg var ferdig med første episode, for da var hodet rimelig kokt. Problemet er jo at spillet går så utrolig fort, og måten mange av brettene er laget på gjør det heller ikke noe bedre. Dette var jo ikke noe stort problem når spillet først ble gitt ut og folk flest satt på 14" og 15" skjermer, men synes de kunne forsøkt å gjøre noe med dette i en port hvor det store flertall av brukerene spiller på en TV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 noen fler som har problem med ekstrem lagg over live og system link i co-op? det blir uspillbart Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Fler enn meg som har problemer med motion sickness når man spiller dette? Spiller på en 46" TV, og jeg merket at jeg måtte gi meg når jeg var ferdig med første episode, for da var hodet rimelig kokt. Problemet er jo at spillet går så utrolig fort, og måten mange av brettene er laget på gjør det heller ikke noe bedre. Dette var jo ikke noe stort problem når spillet først ble gitt ut og folk flest satt på 14" og 15" skjermer, men synes de kunne forsøkt å gjøre noe med dette i en port hvor det store flertall av brukerene spiller på en TV. Gjort hva? Sendt deg piller sammen med spillet? Det at du får motion sickness av Duke Nukem skyldes at det ikke er perspektiv korrigering i spillet. Bare prøv å se opp og ned og se hvor funky alt blir. Så lenge du unngår å se for mye opp og ned så går det bra. Spillet går ikke fort så lenge du ikke løper. Slik var det i Doom også. Jeg pleier ikke å løpe i hverken Doom eller Duke Nukem fordi det går så sykt fort da. Vanlig gange i de spillene er mer som run i nyere spill. Run er cheat mode mer eller mindre. Uansett så tror jeg du har godt av en pause etter å ha spilt en hel episode. Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Prøver å finne alle hemmligheter og hemmlige rom + en alien jeg ikke har fått drept. noen som vet hvor alle folka / tinga er? Ikke alt man husker etter så mange år Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Runda det i helgen.Vil bare gi et tips som gjelder siste banen på siste kapitlet,kanskje en liten SPOILER.Ikke alle som har spilt før sikkert og så finnes det de uten klisterhjerne(som meg);det bør være mest mulig påfyll på dykkerflaskene,så ikke sløs.Man finner dykkerutstyr lett synlig på banen så det et ikke nødvendig å ha noe med deg fra forrige bane. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det mulig å spille co-op på samme konsoll, som med Doom? Bump! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå