Filmvenn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nå er det bekreftet, og er ikke oppspinn. Fra Maxconsole: 3D Realms has confirmed that Duke Nukem 3D for XBLA is in the hands of Microsoft right now as the game is completed, although they failed to give out details of a release date or points cost. Previews should be published around August 26th 2008. quote: We've been asked about this for a long time, we've had fans pleading with us for some sort of announcement or information. Well, today is the day! We're very pleased to announce that "Duke Nukem 3D for Xbox LIVE Arcade" will be coming to your Xbox 360 console soon! As has been reported around the net today, we can confirm that the game has indeed passed final certification with Microsoft on Friday the 15th of August (on our first try, no less). That means the game is done - it is now in the hands of Microsoft. At this time we cannot give you details on release date or points cost, as we do not have that information. There's plenty of really cool stuff in this new update to a classic title. While we're not quite ready to divulge everything yet, we can tell you this. There is a preview available now in the October 2008 issue of the Official Xbox Magazine. This issue of the magazine is hitting subscribers' mailboxes starting today, and will be available on newsstands in a few days. Some of the folks from the Official Xbox Magazine have been playing it, and have written up a preview about the game and their thoughts on the game, having played it. You definitely won't want to miss that. Look for online previews of the game to start appearing on August 26th. We're really excited about this release - and we hope you will be too! More info on the way - stay tuned! News Source: 3DRealms Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Oioioi! Da er det bare å håpe at Microsoft blir fort ferdig! Gleder meg! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Doom og DN3D krever ikke mye sikting (ikke vertikalt i hvert fall) i forhold til nyere FPS, så det funker faktisk fett på konsoll. Gleder meg til Duke nå at jeg har rundet Doom både alene og i co-op. Endret 19. august 2008 av Khogn Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Høres bra ut, gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Duke Nukem 3D kommer til Xbox Live Arcade 24. september. Kilde: GameTrailers.com (spol til 10:30) Lenke til kommentar
supermons Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tøft, det må jo bare testes! Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kjenner jeg gleder meg litt til denne. Men det som gjør det mest spennende er at jeg har en teori på at 3dRealm slipper denne tittelen på XBLA nå får å få i gang litt hype rundt Duke igjen. Syns det ligger litt i korten at DNF kanskje nærmere seg ferdig, er det lov å håpe på en 2009 release? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Duke er faktisk det første spillet jeg spilte over LAN! Og nå skal det spilles over LIVE! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Duke er faktisk ett av de få "slike" spill jeg ALDRI har spilt. Nå skal jeg få somla meg til å få oppdatert den statusen til SPILT! Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Wicked, rart å kjenne seg igjen på alle klippene i traileren, å ikke ha spilt det på ca 10 år. ikke rart man har dårlig hukommelse når slik informasjon har fylt opp skallen. gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 datoen er satt til 24 neste uke:D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Med på 8 player coop, anyone? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er hel-tent på den jeg vettø. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Duke er faktisk det første spillet jeg spilte over LAN!Og nå skal det spilles over LIVE! Jepp her også. Var en gjeng for maaange år siden som spilte Duke på vårt første lan. Etter det har vi samlet oss en gang i året eller to og spilt andre spill opp igjennom. Mange av oss har nå endt opp med 360 fordi vi er blitt gamle og fete og orker ikke oppgradere PC'n så ofte og bruke hele kvelden på installere drivere osv... så.. vi snakker om et 360 LAN - og da... da må vi jo teste ut gode gamle duke i ren nostalgi om ikke annet. Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Da er jeg i gang hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som vet om det er mulig å skru av respawns i co-op? Respawntiden er helt latterlig, jeg opplevde å få fiender som spawnet rett etter at jeg nettopp hadde tatt livet av dem, noe jeg synes var rimelig på trynet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Faen så herlig med Duke Nukem. Første gang siden N64 og nå føler jeg at Arcade virkelig har et bedre nostalgi-preg over seg enn noen av de andre konsollene som er ute. Lenke til kommentar
supermons Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Så det alt for sent i går, fikk lastet ned men rakk ikke å spille det.. Så gleder meg til i kveld Begynner å bli mange år siden jeg spilte det sist Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Gjorde ferdig Episode 1 i går (L.A. Meltdown?) Hvis noen har lyst til å spille Episode 2 osv i coop med meg, så legg meg til! Kaller meg iBrick på XBL. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er det lokal coop(split screen) også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå