Vice Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Har selv spilt det ganske lenge (10timer+ anslagsvis,har såvidt begynt å spille i Yantar) og har opplevd 2kræsj inne i spillet. To ganger har det også faktisk kræsjet rett til helvete med blåskjerm FØR spillet i det hele tatt startet opp. Dette skyldes antageligvis DRM dritten som følger med, og er altså ikke selve spillet sin skyld. I tillegg har jeg kun støtt på én mission-bug: En av mekanikerne nekter å motta en "flash-drive" som han ga meg i oppdrag å finne. Bruker patch 1.5 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du er moderatoren det var vell en spøk:P Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du er moderatoren det var vell en spøk:P mitt innlegg også Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg oppdaget nettopp en ganske kjedelig bug. Questen "Get information about Fang from the Diggers" krever at jeg reiser til et nytt område, men hver gang jeg takker ja til å gjøre nettopp det, blir jeg kastet tilbake til utgangspunktet. Til opplysning så mangler den blå pila som skal være på kartet for å vise at du kan reise til et nytt område på denne plassen. Noen ideer? :S Lenke til kommentar
lul Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den første var fantastisk, litt upolert men et av de bedre FPS jeg har spilt, såClear Sky skal definitvt spilles. Ser at det blir tilgjengelig over Steam, good.. good. Helt enig! Får HL2 til å se ut som en film... Jeg kjøpte mitt for litt siden gjennom Steam og har ikke hatt problemer ennå med spillet (vel bortsett fra de "#&(/"¤&( zombiene...) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er vel meningen at HL2 skal se ut som en film også da Lenke til kommentar
lul Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det er vel meningen at HL2 skal se ut som en film også da Ja, men det blir for mye av det i episodene... Du sitter og ser 80% av tiden og 15% av tiden sender du avgårde noen skudd før du fyrer av som en tulling siste delen av episoden og så er det slutt... Det HL2 skal ha er atmosfæren, men det har også S.T.A.L.K.E.R... HL2 er et av de få spillene jeg har giddet å runde 3-4 ganger (hovedspillet + episodene) Endret 4. november 2008 av lul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg