Kjekssjokolade Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Er noen systemkrav kjent? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kan vel ikke annet enn å si at jeg har svært store forhåpninger til dette, etter den meget fonøyelige godbiten STALKER. Synd at de utsatte det ei uke, men godt det ikke var lenger. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) jeg ble ogsaa ganske skuffa av stalker men tror jeg var litt for utolmodig. Kanskje jeg proever igjen hvis clear sky holder maal. Skal du prøve STALKER på nytt må det være med mod'en Oblivion Lost. Jeg var innstilt på å gi opp fullstendig på spillet og selge det, inntil jeg oppdaget mod'en. Nå spiller jeg nesten daglig. Fremdeles mange irriterende bugs, som "sein spawn", men ellers veldig bra. Kan du vennligst forklare en amatoer-stalker hva forskjellen er fra modden til orginalspillet? Er det Online/nettverk? Jeg har aldri prøvd STALKER i multiplayer, og satser på at mod'en gjelder hovedsaklig i single player. Det er ekstremt mange ting som endres i Oblivion Lost. Kort fortalt er spillet mer realistisk, litt penere, mer uforutsigbar og mer brukervennlig. Det kuleste er kanskje blow-outs. Mange bugs forsvinner også, men jeg opplever ofte med mod'en at du kommer til et helt øde område så plutselig fryser skjermen i et par sekunder og mange nye NPC spawner rett etterpå. Greit om de er vennlige, håpløst hvis det er fiender. Det som plaget meg mest med originale STALKER er at du traff veldig sjeldent med våpenet, mens zombier som ikke sikter engang traff deg nesten hver eneste gang. Du finner en lang liste over endringen i Oblivion Lost (nå versjon 2.2) på stalkerfiles.com. Jobben sperrer dessverre siden, så jeg kan ikke poste en direktelink til mod'en og sin beskrivelse. Men den finner du nok uten problem. Edit: http://stalker.filefront.com/file/Oblivion..._for_1005;93039 Jeg anbefaler å spille med mod'ene "Fallout flashlight" og "Trader mod" i tillegg. Endret 20. august 2008 av Khogn Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er noen systemkrav kjent? MinimalMicrosoft® Windows® XP(Service Pack 2)/Microsoft® Windows® 2000 SP4 Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+ 512 MB RAM 10 GB free hard disc space 128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600 DirectX® 9.0 compatible sound card LAN/Internet/Cable/DSL for Internet games Keyboard, Mouse Recommended Microsoft® Windows® XP/Vista (SP1) Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+ 2 GB RAM 10 GB free hard disc space 256 MB DirectX® 9.0c compatible card* / nVIDIA® GeForce™ 8800 GT / ATI Radeon® HD 2900 XT DirectX® 9.0 compatible sound card LAN/Internet/Cable/DSL for Internet games Keyboard, Mouse * - for the DirectX® 10 effects Windows Vista and DirectX® 10 compatible video card are required Når det gjeld Oblivion Lost-moden kan og denne tråden vere av interesse: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=982167 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Scans av seks-siders PCZone-review på siden nå. Britene var iallefall fornøyde, jeg klarer knapt å vente selv. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Gleder meg bare mer o mer ja, men har tenkt på å vente med og spille det inntil kanskje første patch kommer ut. En ting som virker rart er at våpen hylstene kommer jo ut på feil side ! Gjør det i cs også, så teit at det virker som at alle skyte spill gjør det der feil, muligens bare for å gjøre det mer visuelt underholdene eller noe kanskje. Endret 27. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hva fikk det første spillet i karakter da? Med alle sideoppdragene var det nesten umulig å holde styr på hva man egentlig skulle gjøre til hvert tidspunkt, og fiender som spawner i tunnelene gjorde at man fikk litt "arkedefølelse" av spillet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Så nettopp at PC Gamer UK ga Clear Sky 68%, og de var ikke særlig imponerte. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jippi, nå er det utsatt til 15 september, i allefall på steam. -.- Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det virker som om det har tatt endel fra Oblivion lost modden Lenke til kommentar
CWH Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 DA ER DEN UTE! Merk virker som om de har for få kopier, butikkene jeg sjekket i hadde bare 2 stk. Jeg kjøpte de 2 gamle Spiderman (nå Game) i kirkveien Oslo hadde *Krysse fingrene for littspilletid i helgen* Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 bit-tech.net ga spillet karakter 3/10, og sa at som en samlet underholdningspakke så holder det ikke å gi ut et spill i beta, men at gameplayet og ellers var helt ok for det meste. satser selv på at det blir patchet ganske fort, selv om en del i kommentartråden nevnte at de kjørte spillet helt fint. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 bit-tech.net ga spillet karakter 3/10, og sa at som en samlet underholdningspakke så holder det ikke å gi ut et spill i beta, men at gameplayet og ellers var helt ok for det meste. satser selv på at det blir patchet ganske fort, selv om en del i kommentartråden nevnte at de kjørte spillet helt fint. Heh, lukter reprise av originale S.T.A.L.K.E.R. dette, var jo akkurat samme problemet der. Virket veldig uferdig, og kom fort et par store patcher Lenke til kommentar
Myratir Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hmm spilt spillet i 3 dager nå min mening er at det holder mål. Men er MANGE bugs ute å går. Spillet er også vanskeligere en soc. Grafikken er veldig forbedret, syntes spillet er vakkert. Men er skyggene som imponerer meg mest. Gameplayet er ganske bra, men som de som har spilt soc gjelder det å ha tolmodighet. Man kan også "Fast travel" gjennom steder nå, i begynnelsen av spillet er dette gratis men etterhvert koster det alt fra 1000 RU til 10000 RU. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fullt av buggs, og spillet krasjer ustoppelig. Nei, dette spillet ble sluppet alt alt for tidlig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har ikke hatt et eneste krasj, og bare en eneste gameplay bug så langt ("ferdig" med Dark Valley i skrivende stund); Var et oppdrag som på et punkt ikke oppdaterte seg - og en quickload løste det. I tillegg ser det fryktelig pent ut med all eyecandy på, og det kjører veldig jevnt og fint. Det som irriterer meg mest så langt er en bug som gjør at hver gang man skrur crosshair av fra menyen, kommer det tilbake etter at man gjør noe annet inne i menyen neste gang, inkludert å save. Jeg vil ha crosshairet bort permanent, rargh. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hadde ingen crash selv før Army Warehouses, men der er det full stopp. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fant en feil i overskrifta til denne tråden, Gamer. Stalker Clear Sky er definitivt ikke ferdig. Kanskje spillet er verdt å anskaffe seg etter xx antall patcher? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du er moderatoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg