Gå til innhold

Mistet medlemsskap og profil etter oppdatering

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

En liten stund siden jeg har brukt Xboxen, men satte den nettopp på.. Uansett: Fikk beskjed om at en oppdatering var klar, så jeg lastet jo ned den..

Så plutselig forsvant gamerprofilen min (noe den aldri har gjort under tidligere oppdateringer)..

Men, jeg fikk den tilbake, men måtte logge inn via XBOX Live, eller noe, og laste den ned derifra.. Alt greit sånn sett, bare litt rart, syntes jeg.. (flere som har opplevd dette etter siste oppdatering)..

Så logget jeg meg inn på Xbox Live en tur til, men da fikk jeg beskjed om at kontoen min har blitt suspendert grunnet noe betalingsproblemer.. Har hatt gull-medlemskap siden dag 1, men det er mulig at denne gangen har jeg ikke hatt penger på kortet, eller noe.. Det trekkes jo automatisk.. Jeg fikk i hvert fall beskjed om å endre info i account management, så da gikk jeg dit.. men, jeg fikk ikke gå til accuount management siden jeg ikke var logget på Xbox Live, og jeg fikk jo ikke logget på Xbox Live siden kontoen min var suspendert..

Så gikk jeg da til nettsiden.. og tenkte jeg skulle tegne et gull-medlemskap og heller forandre kort-nummer til en kort jeg alltid har en del penger på..

Men, så kommer jeg til dette:

242154.jpeg

Jeg får ikke velge gull-medlemskap... ingen medlemskap, faktisk.. Bare løse inn kode.. så..

Hva gjør jeg nå?

Takker så meget! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...